Η Παναγία των Λιθινών


Στην Κρήτη, στο χωριό Λιθίνες της επαρχίας Σητείας, υπάρχει ένας αρχαίος ναός της Παναγίας, που πανηγυρίζει στις 8 Σεπτεμβρίου. Στο τέμπλο του ξεχωρίζει η εικόνα της « Παναγίας των Λιθινών », πλαισιωμένη με αναρίθμητα αφιερώματα, γιατί είναι πολύ θαυματουργή. 
Η εκκλησία έχει μεγάλη αυλή και ξενώνα. Συχνά οι κάτοικοι περνούν από το προαύλιο της εκκλησίας, για να κερδίσουν δρόμο και να φθάσουν συντομώτερα στο σπίτι τους. Αν όμως αγοράσουν κρέας και περάσουν από κει περίοδο Τεσσαρακοστής , το κρέας βγάζει σκουλήκια, τα οποία εύκολα διακρίνονται.
 
Το θαύμα αυτό δεν συνέβαινε σε παλαιότερες μόνο εποχές . Μερικοί σύγχρονοι, που ήταν δύσπιστοι , έκαναν μια δοκιμή. Αγόρασαν φρέσκο κρέας σε περίοδο νηστείας και πέρασαν μέσα από το προαύλιο του ναού. Διαπίστωσαν όμως κι αυτοί ότι το κρέας είχε σκουληκιάσει. Κάποτε ένας χασάπης δοκίμασε να περάσει κρατώντας μισό αρνί. Στη μέση όμως της αυλής παρέλυσαν τα πόδια του κι έπεσε κάτω φωνάζοντας τρομαγμένος.
 

Με τον τρόπο αυτό η Θεοτόκος ενισχύει στη συνείδηση των πιστών τον θεσμό της νηστείας.

Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας ( 7ον μέρος)


Αγνή Παρθένε - Σιμωνόπετρα - Άγιον Όρος -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.


Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

Συμεών οσίου, του εν τω θαυμαστώ όρει, Μελετίου μάρτυρος, Μαρκιανής και Πελαγίας μαρτύρων, Ιλαρίωνος οσίου.

Ὁ Ὅσιος Συμεὼν γεννήθηκε στὴν Ἀντιόχεια, ἀπὸ τὴν ὁποία καταγόταν καὶ ἡ μητέρα του Μάρθα, ἐνῶ ὁ πατέρας του Ἰωάννης καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἔδεσσα καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Ἰουστινιανοῦ (527 – 565 μ.Χ.). Σὲ ἡλικία ἕξι ἐτῶν, ἀφοῦ ἔμεινε ὀρφανὸς ἀπὸ τὸν πατέρα του, ὁ ὁποῖος φονεύθηκε μέσα στὴν οἰκία του ποὺ κατέρρευσε ἀπὸ σεισμό, μὲ θεία ὑπόδειξη ὁδηγήθηκε στὴ Σελεύκεια καὶ παραδόθηκε στὴν πνευματικὴ προστασία καὶ καθοδήγηση τοῦ περίφημου γιὰ τὶς ἀρετές του ἀσκητὴ Ἰωάννου, ὁ ὁποῖος ἀσκήτευε κοντὰ στὸ ὄρος τοῦ χωριοῦ Πίλασα.

μπας και έγινε η ένωση και δε το ξέρουμε?


Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός : ΟΙ ΟΡΘΟΔ...":

Ο Βαρθολομαίος τώρα παρίσταται σε καθολική εκκλησία, μπας και έγινε η ένωση και δε το ξέρουμε? 
***
Απάντηση:

Πατριαρχείο  Μόσχας: ἀναγνωρίζομε στήν πράξη τά Μυστήρια τῶν παπικῶν

Ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας ὡς ὑπουργός τῶνξωτερικν τῆς Ρωσικῆςκκλησίας ἔκαμε πρόσφατα μερικές δηλώσεις, πού μᾶς παραξένεψαν. Εἶπε δηλαδή, ὅτιμες στή Ρωσία “ἀναγνωρίζομε στήν πράξη τά Μυστήρια τῶν παπικῶν, καί ἄννας παπικός κληρικός προσέλθει στήν Ὀρθοδοξία, τόν δεχόμαστε ὡς κληρικό”... (O.T. 1890)


Ο Καθηγούμενος Αρχιμ. Κύριλλος Μελισσοχωρίου :

...Κυριολεκτικά ισοπεδώθηκαν όλα όσα επί χίλια και πλέον έτη εχώριζαν και χωρίζουν – και θα χωρίζουν – τους αιρετικούς Παπικούς από τους Ορθοδόξους. Μόνο προσχηματικά και τυπικά δεν υπήρξε και το «κοινόν Ποτήριον» ακόμη. Αυτό γίνεται σταδιακά και μεμονωμένα προς το παρόν. Αλλ’ όμως ήδη από το 1965, μετά την αντικανονική και μονομερή «άρση των αναθεμάτων», το όνομα του αιρεσιάρχου Πάπα έχει αναγραφή στα Δίπτυχα του Πατριαρχείου και μνημονεύεται «σιωπηρώς» ως ομόπιστος Πατριάρχης Ρώμης και μάλιστα ως πρώτος τη τάξει!

Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός : ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ«ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΟΙ» ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ» ΤΗΣ

Ἡ ἐπέλαση τοῦ Φραγκισμοῦ καί τοῦ Παπισμοῦ καί μετά τῶν Προτεσταντισμῶν, δημιούργησε τήν σημερινή Εὐρώπη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῶν Οἰκουμενιστῶν μας μεταπατερικῶν θεολόγων, μέ τήν ὁποίαν οὐδεμία (πνευματική) σχέση ἔχουμε. Μόνο ἐάν ἀναφανεῖ κάποια κίνηση μετανοίας στή σημερινή «Δύση» καί ἀληθινή ἀναζήτηση τῆς πρό τοῦ σχίσματος ταυτότητός της, ἀλλά καί διάθεση γιά δυναμική «ἐπιστροφή» σ᾽ αὐτήν, θά εἴμεθα πρόθυμοι νά ἀγκαλιάσουμε ἐνθέρμως καί νά στηρίξουμε αὐτήν τήν προσπάθεια, γιά τήν ἐπανασυνάντηση ὅλων μας ἐντός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, πού συνεχίζεται ἀστασίαστα στήν Πατερική Ὀρθοδοξία, στήν ὁποία θέλουμε μέ τήν χάρη τοῦ Θεοῦ νά κινούμεθα καί νά ζοῦμε (πρβλ. Πράξ. 17,28). Αὐτό εἶναι τό πνεῦμα καί ἡ πράξη τῶν ἁγίων μας Πατέρων, τῶν γνησίων «ἡγουμένων» καί «ποιμένων» μας ὅλων τῶν αἰώνων, οἱ ὁποῖοι ἀγρυπνοῦσιν ὑπέρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες» (Ἑβρ. 13,17). Καί αὐτό ἀκριβῶς φαίνεται καί ἀπό τόν «ἀντιδυτικισμό» τῶν Μεγάλων Πατέρων καί Διδασκάλων μας Φωτίου τοῦ Μεγάλου, Γρηγορίου Παλαμᾶ καί Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ, πού ἡ Δύση καί οἱ δικοί μας Οἰκουμενισταί, ἔμαθαν νά βλέπουν ὡς «ἀντιδυτικούς», ἐνῶ εἶναι ἐκεῖνοι, πού ἀληθινά ἀγαποῦν τήν Δύση, διότι θέλουν νά τήν θεραπεύσουν ἀπό τήν θανατηφόρο ἀρρώστια της, τήν ΑΙΡΕΣΗ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΑΣ

Ἀγαπητὲς φίλες καὶ φίλοι, 
Ἄν δὲν ἀρνηθῆτε νὰ συνεχίσουμε νὰ σᾶς στέλνουμε
ἄρθρα μας μέσῳ e mail,
εὐελπιστοῦμε ὅτι θὰ σᾶς βοηθοῦμε νὰ διευρύνετε
τοὺς ὁρίζοντες τῆς ἐνημερώσεως σας


1.Τὸ αἰσχρότατο, ἀπάνθρωπο, ἀνθελληνικὸ κατεστημένο ἄρχισε προφανῶς νὰ ἐνοχλεῖται ἀπὸ μερικὲς ἱστοσελίδες, οἱ ὁποῖες ὄχι μόνο δὲν παραπληροφοροῦν, ἀλλὰ ἀγωνίζονται νὰ ἐνημερώνουν σωστὰ εὐπρεπῶς, ἐγκαίρως καὶ εὐκαίρως, ἐφαρμάζοντας τό τοῦ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου :  «τὰ δημοσίως γενόμενα καὶ τὸν λαὸ σκανδαλίζοντα ταῦτα καὶ ἐλέγχομε».

2.Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ ἐνημερώνει καὶ συμβολεύει :

THE JESUS PRAYER AND ITS APPLICATION --


The single-minded Prayer – «Lord Jesus Christ, have mercy on me» –is the simplest, but also the most powerful «weapon» of prayer for the faithful – whether Monk or layperson.  This brief prayer, which was delivered to us by our ancient, holy Fathers of the 6th century, is a condensed form of the entire confession of the Christological Faith of our Church, the complete dogma on the Incarnation of Christ and God, «in Whose name every knee should bend, of those in heaven and on earth and below the earth» (Phil.2:10) and with Whose name the powers of perdition are «flogged» (Ladder of Divine Ascent, 21:7).

Η βρεφοκτονία της Πετρουπόλεως και αι βρεφοκτονίαι των εκτρώσεων


Μία ακόμη φρικτή βρεφοκτονία ήρθε, πριν λίγες ημέρες, να σοκάρει την κοινωνία. Νεογέννητο βρέφος βρέθηκε στραγγαλισμένο σε κάδο σκουπιδιών, στην Πετρούπολη Αττικής. Δεν θα χαρακτηρίζαμε ως κτήνη τους ειδεχθείς φονιάδες γονείς, διότι θα αδικούσαμε τα ζώα, τα οποία υπερασπίζονται, ακόμη και με τη ζωή τους τα τέκνα τους, αλλά ως δαιμονανθρώπους. Διότι τέτοια εγκλήματα τα ποθεί και τα υποβάλλει μόνον ο διάβολος! Είδαμε στα ΜΜΕ απλούς ανθρώπους να εκφράζουν τον αποτροπιασμό τους γι’ αυτή την ανείπωτη κακουργία και να κλαίνε. Είδαμε επίσης δημοσιογράφους να «παραφουσκώνουν» το γεγονός, για να πετύχουν μεγαλύτερη τηλεθέαση. Είδαμε επίσης παράγοντες της πολιτείας να «σκίζουν τα ιμάτιά τους». Αλλά νομίζουμε πως, πέρα από τη τραγική πλευρά της είδησης, υπάρχει και η υποκριτική. Την ίδια στιγμή που οι δαιμονικοί γονείς στραγγάλιζαν τα νεογέννητο αγγελούδι, εκατοντάδες άλλα αγγελούδια κομματιάζονταν και κομματιάζονται στα χειρουργικά κρεβάτια νόμιμα! Τριακόσιες χιλιάδες αγγελούδια κατακρεουργούνται κάθε χρόνο, με τις εκτρώσεις στη Χώρα μας. Μία πόλη σαν την Πάτρα, σφαγιάζεται και ρίχνεται στους υπονόμους! Και όμως ουδεμία φωνή διαμαρτυρίας για τα αγρίως δολοφονημένα έμβρυα των εκτρώσεων από όλους αυτούς που έκλαψαν το δολοφονημένο βρέφος της Πετρούπολης! Δυστυχώς!

«Ο.Τ»

Τό τρίπτυχον τῆς πνευματικῆς ζωῆς - π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (Τῶν Ἁγ.Πατέρων Α΄ Οἰκ. Συνόδου)


ΑΒΥΣΣΑΛΕΟΝ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ -- Αθωνικά άνθη


Ελέχθη ευφυώς ότι το θαύμα συνίσταται εις το εμμένειν. Όντως. Θαύμα είναι η διάσπασις της σχέσεως αιτίου και αποτελέσματος. Και τοιούτον θαύμα αποτελεί το γεγονός, ότι η αγία Ορθοδοξία μας εμμένει είκοσιν αιώνας εν τη Αποστολική παραδόσει. Θαύμα θαυμάτων η κεχαριτωμένη Εκκλησία μας! Τι δεν μετεβλήθη, τι δεν μετεμορφώθη, τι δεν ανετράπη κατά τον μακρότατον δίαυλον των αιώνων τούτων; Θεσμοί, φιλοσοφίαι, ιδέαι, συστήματα, καθεστώτα, έθνη, ο κόσμος ολόκληρος. Πάντα ηλλοιώθησαν. Και μόνη η Εκκλησία έμεινεν αρραγής, αμετάβλητος, υπερφυσικόν πράγμα και θέαμα μέσα εις την ρέουσαν του βίου τούτου διάβασιν. Ιδού το θαύμα. «Και κατέβη η βροχή και ήλθον οι ποταμοί και έπνευσαν οι άνεμοι και προσέπεσον τη Εκκλησία και ουκ έπεσε· τεθεμελίωτο γαρ επί την πέτραν». Η δε πέτρα είναι ο Χριστός. Η Εκκλησία, λοιπόν, μένει εις τον αιώνα και «πύλαι άδου ου κατισχύσουσι». Πίπτουσι μόνον οι άνθρωποι. Εάν δε είπητε ότι έπεσαν και Εκκλησίαι, θ’ απαντήσωμεν: Εκκλησίαι, ναι,-- ως σύνολα ανθρώπων. Η Εκκλησία ποτέ, ως διδασκαλία, ως θεσμός θεοφύτευτος και ως σώζουσα πνευματική Κιβωτός, ως Θεανθρώπινον Σώμα.