Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΟΜΑΧΟΙ ΑΡΝΗΤΑΙ ΤΗΣ

Περίληψη τῆς ὁμιλίας τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Ὁμ. Καθηγητοῦ π. Θεοδώρου Ζήση στὴν ἡμερίδα τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς μὲ θέμα «Πατερικὴ Θεολογία καὶ μετα-πατερικὴ αἵρεση»
Ἡ Ἐκκλησία κατὰ τὴ διαχρονική της συνείδηση, ἀπὸ τὴν ἀποστολικὴ ἐποχὴ μέχρι σήμερα, σέβεται καὶ τιμᾷ τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ διδασκάλους, ὄχι γιὰ τὴν ἀνθρώπινη σοφία τους, ἡ ὁποία ὡς κτιστὴ παλιώνει καὶ φθείρεται καὶ γερνᾷ, ἀλλὰ γιὰ τὸν φωτισμό τους ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, οἱ ἐνέργειες τοῦ ὁποίου καὶ στὴν διδασκαλία τους καὶ στὴν ζωή τους δὲν παλιώνουν οὔτε γερνοῦν, ὥστε νὰ χρειάζονται ὑπέρβαση καὶ ξεπέρασμα, κατὰ τὴν καινοφανῆ διδασκαλία τῶν Μεταπατερικῶν Θεολόγων, παλαιῶν καὶ συγχρόνων.

Resurrection Matins Ode 9 Chanted by monks of IM Vatopaidi


O Συναξαριστής της ημέρας.

Σάββατο, 14 Απριλίου 2018

Αριστάρχου, Πούδη και Τροφίμου εκ των 70 αποστόλων, θωμαΐδος μάρτυρος, Δημητρίου νεομάρτυρος του εκ Λιγουδίστης και εν Τριπόλει αθλήσαντος (1803).

Οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι Ἀρίσταρχος, Πούδης καὶ Τρόφιμος ἀνῆκαν στὸν κύκλο τῶν Ἑβδομήκοντα Ἀποστόλων († 4 Ἰανουαρίου) τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Γιὰ τὸν Ἀπόστολο Ἀρίσταρχο ἀναφέρεται στὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων ὅτι ἦταν Μακεδόνας καταγόμενος ἀπὸ τὴ Θεσσαλονίκη καὶ κατὰ πᾶσα πιθανότητα Ἰουδαῖος. Ὁπωσδήποτε ὁ Ἀπόστολος Ἀρίσταρχος ὑπῆρξε ἀπὸ τοὺς πρώτους μαθητὲς τοῦ Ἀποστόλου Παύλου στὴ Θεσσαλονίκη, ὁ ὁποῖος καὶ τὸν μνημονεύει στὶς πρὸς Κολοσσαεῖς καὶ Φιλήμονα ἐπιστολές του.

Δεν έχομεν πολιτικήν εξουσίαν να υπερασπίζεται τα ήθη


Γράφει ο κ. Αθανάσιος Ν. Παπαγεωργίου,
Ιατρός Χειρουργός, Διδάκτωρ Παν/μίου Αθηνών,
Πρόεδρος του Συλλόγου «Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος» Παιανίας  


Η γενετική διαστροφή μιας λανθανούσης Βιολογίας ένεκα κοινωνικής εκφυλίσεως, αποτελεί την αντίθεση με την υπέρτατη Θεία Δημιουργία, σκοπός της οποίας είναι η διαιώνισις του είδους και μόνο δια την αποστολή Θεώσεως του ανθρώπου και την Σωτηριώδη Οδό της γηίνης δοκιμασίας και ουχί οποιαδήποτε σπάταλος διαδικασία δια της παρά φύσιν ήτοι εκτροπής της ευλογημένης συνενώσεως άρρενος και θήλεος, δια του Ιερού μυστηρίου του Γάμου. Τα μηνύματα της Νέας Εποχής, τα οποία είναι εξόχως σκανδαλώδη κυρίως δυτικής προελεύσεως, της Νέας Βαβυλώνος, αποτελούν τα σύγχρονα καταστρεπτικά δεδομένα αφελληνισμού, (μείωση του πληθυσμού της Ελλάδος με τα νέα μέτρα οικονομίας, ομοφυλοφιλίας, μεταναστευτικό ήτοι Ισλαμοποίησις με ύπουλες εξελίξεις, ηθική κατάπτωσις, ισοπέδωμα των αξιών). Γνωρίσαμε και τις παρελάσεις ομοφυλοφίλων, άλλων ποικίλων αλλοδόξων, μουσουλμάνων, ινδουϊστών, σε μία «χώρα ανοχής» κατ’ επέκτασιν του όρου «οίκου ανοχής» χωρίς να εντρέπεται η κρατούσα Εκκλησία, χωρίς να αντιδρά δυναμικά, σύμφωνα με τα δεδομένα της Ιστορίας και της Πίστεώς μας και κυρίως χωρίς να υπάρχει πολιτική εξουσία, που αντί να υπερασπίζεται τα ήθη, έθιμα και Ιερές παραδόσεις του έθνους, ψηφίζει αποδεχόμενη άνευ ελέγχου τινός κάθε κοινωνική «διαμαρτυρία» χωρίς να ιλλιγγιά νους. Φθάνει στο Νόμο Ντροπής ήτοι νομιμοποίησης των κιναίδων.

Οι δύο λόγοι του Νεστορίου


Ο αββάς Κυριακός ( 5ος- 6ος αι. ) ήταν πρεσβύτερος στη λαύρα του Καλαμώνος, κοντά στον ποταμό Ιορδάνη. Κάποτε διηγήθηκε τα εξής: 
« Μια νύχτα είδα στον ύπνο μου να στέκουν έξω από το κελί μου μια πορφυροντυμένη γυναίκα με σεμνή εμφάνιση και δυο άνδρες ιεροπρεπείς και σεβάσμιοι. Κατάλαβα πως η γυναίκα ήταν η ίδια η Υπεραγία Θεοτόκος, ενώ από τους άνδρες ο ένας ήταν ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος και ο άλλος ο Τίμιος Πρόδρομος.
 
Βγήκα από το κελλί και τους παρακάλεσα να περάσουν μέσα για να το ευλογήσουν. Η Θεοτόκος όμως αρνήθηκε. Εγώ επέμενα για πολλή ώρα να την παρακαλώ, οπότε
Eκείνη αποκρίθηκε αυστηρά:
- Έχεις τον εχθρό μου στο κελλί σου και πως θέλεις να μπω;
 
Αυτό είπε κι έφυγε.
 
Όταν ξύπνησα, άρχισα να σκέπτομαι στενοχωρημένος μήπως αμάρτησα με τον λογισμό απέναντί
Tης. Στο κελλί μου δεν υπήρχε κανένας άλλος παρά μόνο εγώ.

Καημένη Ελλάδα τι σε περιμένει.


Ανώνυμος άφησε ένα σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αι ευθύναι του πολιτικού κόσμου εις την αλλοίωσιν ...":

Καημένη Ελλάδα τι σε περιμένει. Οι ήρωες του 1821 μας κοιτάνε από ψηλά και ντρέπονται για τη κατάντια μας. Εκ των πραγμάτων δεν έπρεπε να αντισταθούν!!! Γιατί να αντισταθούν, για να επανέλθουν μετά από 200 χρόνια μιλιούνια απ΄αυτούς που έδιωξαν?? Έπρεπε να κάτσουν στα αυγά τους, ούτε πολεμικές ιαχές θα είχαμε τώρα από τούρκους, ούτε οι έλληνες θα υπήρχαμε εκτός από κάποια υπολείμματα ξεχασμένα και διάσπαρτα με μια παραφθαρμένη γλώσσα ελληνική!!! Ο Γιώργος θα λεγόταν Χασάν η Ελένη Αισέ και θα λικνιζότανε στους ρυθμούς του κόμματος του Ερντογάν, έτσι κι αλλιώς κι αυτός γόνος ελληνόπαις ήταν εκ παππούδων που τούρκεψε! Κια δε γενοβολάμε,κολλήσαμε στα δέκα εκατομμύρια, ενώ ετησίως πετάμε στις χωματερές 1 εκατομμύριο ελληνόπουλα που δε τους επιτρέψαμε οι καραδολοφόνοι που το παίζουμε και χριστιανοί τρομάρα μας να δουν το φως του ελληνικού ήλιου!! ΟΙ Τούρκοι σαν τα κουνέλαι γενοβολάνε, ο Οζάλ μετά το Μωάμεθ είναι προφήτης, το΄πε και γίνεται,ή μάλλον το εφαρμόζει ο Ερντογάν με τη σιωπηρή και ένοχη αποδοχή της ευρωπαικής και εγχώριας ελίτ.


Σ. σ.  Αντιλαμβάνομαι τον πόνο σου, αλλά μη ξεχνάς ότι γέμισαν τα αμπάρια του Ουρανού με εκλεκτό καρπό τους Νεομάρτυρες!
Επίσης μη ξεχνάς τα εκατομμύρια Ελλήνων που ζούμε στην ξενιτειά.

Στρατηγός Μακρυγιάννης:
Η  τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθε και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν.Και όταν κάνουν αυτήνη την απόφαση, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν.

Αι ευθύναι του πολιτικού κόσμου εις την αλλοίωσιν του Εθνολογικού μας ιστού


Ἡ Συνθήκη Σέγκεν, προβλέπει ὅτι οὐδεὶς παράνομος θὰ εἰσέρχεται εἰς τὰς χώρας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, εἰς τὰς ὁποίας καὶ ἰσχύει. Ἡ Ἑλλάς παραβιάζει τὴν Συνθήκην κατὰ τὸ τμῆμα τῆς ἐλεύσεως παρανόμων εἰς τὴν χώραν μας. Ἑκατομμύρια λαθρομετανάσται ἔχουν εἰσέλθει ἀπὸ τὰ χερσαῖα καὶ θαλάσσια σύνορα. Στεροῦνται ταξιδιωτικῶν ἐγγράφων. Δὲν γνωρίζομεν τὰ πραγματικὰ των στοιχεῖα. Δὲν γνωρίζομεν πόσα καὶ εἰς ποίους ἐπλήρωσαν εἰς τὴν χώραν των καὶ εἰς τὴν χώραν μας διὰ τὴν παράνομον εἴσοδόν των. Δὲν γνωρίζομεν τὸ ποινικὸν μητρῶον των ἢ τὴν κατάστασιν τῆς ὑγείας των. Γνωρίζομεν ὅτι ὅλοι ἔχουν πολυμελεῖς οἰκογενείας, τὰς ὁποίας μὲ βάσιν τὸν νόμον διὰ τὰς συνενώσεις τῶν οἰκογενειῶν, ἀργὰ ἢ γρήγορα θὰ θελήσουν νὰ φέρουν εἰς τὴν Ἑλλάδα. Γνωρίζομεν, ἐπίσης, ὅτι οἱ περισσότεροι εἶναι Μουσουλμάνοι εἰς τὸ Θρήσκευμα.

Ανεπαίσθητη διαστρέβλωσις -- του Στάρετς Ανατόλιου της Όπτινα


Ο εχθρός του ανθρωπίνου γένους θα ενεργεί με πονηρία, με σκοπό να ελκύσει εντός της αιρέσεως εάν ήτο δυνατόν ακόμη και τους εκλεκτούς. Δεν θα αρχίσει κατ΄ ευθείαν ωμά να απορρίπτει τα δόγματα, αλλά θα αρχίσει ανεπαίσθητα να διαστρεβλώνει τις διδασκαλίες και τους θεσμούς της Εκκλησίας και το πραγματικό νόημά τους, όπως μας παρεδόθησαν από τους Αγίους Πατέρες εν Αγίω Πνεύματι. Ολίγοι θα αντιληφθούν αυτές τις πανουργίες του εχθρού, εκείνοι μόνον οι πλέον πεπειραμένοι εις την πνευματικήν ζωήν. Οι αιρετικοί θα πάρουν την εξουσία της εκκλησίας και θα τοποθετήσουν ιδικούς τους υπηρέτες παντού, οι δε πιστοί θα καταφρονούνται…

πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς : Δυο Άγιοι που έκοψαν κοινωνία με τους Αιρετικούς επισκόπους


Saint Dorotheos says:


There are three situations of man.  There is the person that allows the passions to operate and the person who does not allow them to act manifestly and the person who roots out the passions. The first is the person that adjusts his life according to the passions, the person that fully satisfies them. The person that does not live the passions manifestly is one who does not leave them free to act but neither does he cut them out but he disputes with them and lives with the passions inside him. The person that roots out the passions is one that struggles against them and always acts opposed to them.