Η στιγμή της διακοπής του μνημοσύνου του μητρ. κ.Ανθίμου από τον π. Νικόλαο Μανώλη [ΒΙΝΤΕΟ 2017].


***

Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η στιγμή της διακοπής του μνημοσύνου του μητρ. κ.Α...":

αχ...κυρ-κώστα μου.σε είχα για σοβαρό χριστιανό.
άντε να πανηγυρήσωμεν μέχρι την κυριακή εσπέρας,
μετά να μετανοήσωμεν μέχρι πρωίας και έπειτα...να αμολήσωμεν
αετόν παρέα με καλαμαράκια, χταποδάκια και άλλα μαλάκια..
κατά τη διάρκεια της μεγάλης τεσσαρακοστής δε, προλαβαίνουμε
να αγιογραφήσουμε και τον μέγα ομολογητή της πίστεως π.Νικόλαο,
μετά του πνευματικού του Αγάθωνος του θαυματουργού(βλ.σχετικό βίντεο)
https://www.youtube.com/watch?v=Plmr90thVaA
έρχου Κύριε,τι μέλλει να δούμε ακόμη.....

***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η στιγμή της διακοπής του μνημοσύνου του μητρ. κ.Α...":

Αυτό κατάλαβες εσύ?
Την δυναμική που έχει αυτή η κίνηση και την ώθηση που μπορεί να δώσει σε τόσους και τόσους άλλους ιερείς και λαϊκούς δεν την βλέπεις?
Ότι ο συγκεκριμένος ιερέας έχει εκτεθεί στην δημοσιότητα και πλέον η κίνησή του αποκτά πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα καθότι μπορεί να οδηγήσει πολύ περισσότερο κόσμο μακριά από τον οικουμενισμό δεν το βλέπεις? Ή δεν σε αφήνει ο εγωισμός να το δείς....
Τρία πουλάκια κάθονταν και γλυκοκελαϊδούσαν κυρ Ανώνυμέ μου αν αυτό είναι το μόνο που έχεις να σχολιάσεις....

Χρ


***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η στιγμή της διακοπής του μνημοσύνου του μητρ. κ.Α...":

Μακάρι να τον μιμηθούν και άλλοι, οι μητροπολίτες προσπαθούν να μας περάσουν τις αποφάσεις της ψευτοσυνόδου και να φιμώνουν φωνές που δείχνουν τον δρόμο των Πατέρων μας..




Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

γ. Η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου πράγματι αναθεματίζει. Αναθεμάτισε τους Λατινόφρονες ηγέτες σας, που άλλαξαν το 1924 το ημερολόγιο και ενώθηκαν με τον πάπα! Κι’ οι Πατέρες δεν αναθεμάτιζαν τους αιρετικούς Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους, επισκόπους και άλλους κακοδόξους; 

δ. Τους « αγίους γεροντάδες» σας, φοβάμαι ότι σεις τους «κολάζετε» με τις «αγιοποιήσεις» σας, τουλάχιστον όσοι δεν διαθέτουν το κριτήριο της ορθής πίστεως. Η απορία μου είναι πως δεν αγιοποιήσατε και τον μακαριστό π. Φιλόθεο Ζερβάκο, στον οποίο ο Θεός αποκάλυψε ότι το Παλαιό Ημερολόγιο είναι το σωστό. ΄Η, και άλλους, όπως τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τον π. Σωφρόνιο του ΄Εσσεξ, περί του οποίου ο αδελφός
Silver τόσα κατεχώρησε πιό πάνω στην ιστοσελίδα αυτή. 
Ισχυρίζεσαι, αδελφέ
Misha, ότι κανένας από τους «αγίους γεροντάδες» σου δεν αποδέχτηκε τον οικουμενισμό. Αποδέχτηκαν μόνο τον Βαρθολομαίο, ως το καλύτερο Πατριάρχη, τον οποίο «οικονόμησε» ο Θεός να έχετε. Χάρισμά σας, κι’ ο Βαρθολομαίος και οι γεροντάδες αυτοί, που λένε αυτά τα πράγματα! 

Αδελφέ μου, μην παίζουμε με τη σωτηρία της ψυχής μας. Ιδού, νυν καιρός ευπρόσδεκτος, ιδού νυν ημέρα σωτηρίας.
 
Με αγάπη Χριστού
 
ΚΟΣΜΑΣ

Ευλόγει η ψυχή μου τον Κύριο -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

Πολυκάρπου, επισκόπου Σμύρνης, Πολυχρονίου μάρτυρος, Γοργονίας οσίας, Δαμιανού οσιομάρτυρος του εν Λαρίση (1586).

Ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Πολύκαρπος γεννήθηκε περὶ τὸ 80 μ.Χ. ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ φιλόθεους γονεῖς, τὸν Παγκράτιο καὶ τὴ Θεοδώρα, ποὺ εἶχαν ἐγκλειστεῖ στὴ φυλακὴ γιὰ τὴν πίστη τοῦ Χριστοῦ, καὶ βαπτίσθηκε Χριστιανὸς σὲ νεαρὴ ἡλικία. Ὑπῆρξε μαζὶ μὲ τὸν Ἅγιο Ἰγνάτιο τὸν Θεοφόρο, μαθητὴ τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννη. Λίγο πρὶν ἀναχωρήσει ἀπὸ τὸν πρόσκαιρο αὐτὸ βίο ὁ Ἅγιος Βουκόλος, Ἐπίσκοπος Σμύρνης († 6 Φεβρουαρίου), χειροτόνησε μετὰ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ὡς διάδοχό του, τὸν Ἅγιο Πολύκαρπο καὶ μετὰ κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη. Ὁ Ἅγιος παρακολούθησε μὲ ἀγωνία καὶ προσευχὴ τὴ σύλληψη τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου, Ἐπισκόπου Ἀντιοχείας καὶ τὰ μαρτύρια αὐτοῦ.

Ο Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος με αντιπατερική ενέργεια απειλεί τον π. Νικόλαο Μανώλη με βαριές τιμωρίες. Το μητροπολιτικό έγγραφο

Δε χόρτασε ο αδηφάγος και αιμοσταγής δράκος της Βογατσικού. Βάζει τους κατοίκους του μητροπολιτικού μεγάρου, με πρώτο τον γηραιό και υποβασταζόμενο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, να αποδείξουν ακόμα μία φορά την ποιότητα του εσωτερικού τους κόσμου! Τί και αν οι ιεροί κανόνες, οι σχετικοί με την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου (βλέπε ΙΕ΄ ιερός κανών της πρωτοδευτέρας Συνόδου επί Μ.Φωτίου), απαγορεύουν την Εκκλησία να τιμωρεί αυτόν που κόβει το μνημόσυνο του επισκόπου; Τί και αν ο ιερός κανών διατάζει την Εκκλησία να επαινεί αυτόν διότι γλυτώνει αυτήν από το σχίσμα; Ο ανήμπορος πλέον μητροπολίτης κ. Άνθιμος και κυρίως οι μεγαλοϊδεάτες αρχιμανδριτάδες που τον περιστοιχίζουν και τον διατηρούν στο θρόνο του, για τους δικούς του σκοπούς ο καθένας, ως θεομάχοι, αντιστρατεύονται στις εντολές των ιερών κανόνων. Επιχειρούν την τιμωρία του πνευματικού μας πατρός πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη, και τον καλούν σε απολογία για τέσσερα αδικήματα, παρόμοια με εκείνα προ ολίγων ετών που έπεσαν τότε στο κενό.
Καλείται ο π. Νικόλαος να αντιμετωπίσει τις κατηγορίες του σχίσματος, της απείθειας και καταφρόνησις, του σκανδαλισμού των πιστών και της εξύβρισης και συκοφαντίας.
Πόσο τους πλήγωσε ο π. Νικόλαος, όλους αυτούς τους φαντασμένους υπερανθρώπους, που θαρρούν πως με τις ενέργειές τους μπορούν να φέρουν στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης την παναίρεση του Οικουμενισμού, μπορούν να ξεγελάσουν τον άγιο Δημήτριο και άγιο Γρηγόριο Παλαμά!
        Παραθέτουμε την σημερινή (21 Φεβ. 2017) μητροπολιτική κλήση εις απολογία προς τον πατέρα Νικόλαο Μανώλη, κατόπιν της παρακλήσεως του ιδίου για την δημοσίευσή της. Φυσικά τις επόμενες ημέρες θα δημοσιεύσουμε και την απολογία του.

π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς: η νέα ἐκκλησιολογία τῆς συνυπάρξεως

Ἐνθυμοῦμαι συγκεκριμένα ὅτι εἰς τό Ἅγιον Ὄρος, ὅταν συζητούσαμε μέ διαφόρους Οἰκουμενιστές Ἐπισκόπους καί ἄλλους (στό ἀρχονταρίκι κάποιας μονῆς καί ἀλλοῦ), πάντοτε μᾶς ἔφεραν ὡς παράδειγμα τόν π. Γεώργιο τόν Καψάνη, ὁ ὁποῖος ὡμιλοῦσε μέν γιά τά θέματα αὐτά καί διεμαρτύρετο, ἀκολουθοῦσε ὅμως καί ἐμνημόνευε τόν Πατριάρχη πρακτικά. Ἐσεῖς ἀντιθέτως ἔχετε τήν ψευδαίσθησι ὅτι, μέ τόν χαρτοπόλεμο πού ἐφαρμόζετε, προκαλεῖτε πονοκέφαλο καί ἐκνευρισμό στούς Οἰκουμενιστές, ἐνῶ δι’ αὐτούς εἶστε ἡ βιτρίνα καί τό πρότυπον τῆς ὑποταγῆς σ’ αὐτούς τούς αἱρετικούς, σύμφωνα μέ τή νέα ἐκκλησιολογία τῆς συνυπάρξεως τήν ὁποία ἔχετε εἰσαγάγει.

Η άδεια λαβίδα

Ο Γέροντας 'Ιάκωβος Τσαλίκης (1991) εξομολόγησε κάποτε μία γερόντισσα και της έβαλε κανόνα νά μην κοινωνήσει για τρία χρόνια. 
Γιατί δεν κοινωνάς; τη ρώτησε μία μέρα ο ιερέας της ενορίας της. Μου έβαλε κανόνα ο π. 'Ιάκωβος, απάντησε
 εκείνη, και του είπε την αιτία. Όχι γιαγιά, μη στενοχωριέσαι. Αυτός είναι αγράμματος καλόγερος. 
Εγώ είμαι μορφωμένος και σόι λύνω τον κανόνα. Νά έρθεις την Κυριακή να σε κοινωνήσω.
 

Ὁ πρῶτος ἀνθρωπόθεος -- Του αείμνηστου Στέργιου Ν. Σάκκου, ῾Ομ. Καθ. Πανεπιστημίου

Μοναδική εἶναι ἡ θέση πού κατέχει μέσα στήν ᾿Εκκλησία ἡ Μητέρα τοῦ Κυρίου μας καί ξεχωριστή μέσα στίς καρδιές τῶν πιστῶν. ῾Η ταπεινή καί ὁλοκληρωτική προσφορά της στό σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιά τή σωτηρία τοῦ κόσμου τήν ὕψωσε καί τήν δόξασε πάνω ἀπό ὅλους τούς ἁγίους, ὥστε νά εἶναι ἡ Παναγία μας. Τό μεγαλεῖο της ὅλο, πράγματι, βρίσκεται στό ὅτι δέχθηκε ὑπάκουα καί ταπεινά νά δανείσει στόν Θεό τήν σάρκα καί τό αἷμα της καί μυστηριακά καί ὑπεράνθρωπα νά γεννήσει τόν Θεάνθρωπο. Γιʼ αὐτό καί εἶχε τήν τιμή ἡ Παρθένος Μαρία νά γίνει ὁ πρῶτος ἀνθρωπόθεος. ῾Ο Θεός ἔγινε ἄνθρωπος, λένε οἱ πατέρες, γιά νά κάνει τόν ἄνθρωπο Θεό· αὐτό σημαίνει, νά τοῦ ἐξασφαλίσει τήν σωτηρία ἀπό τόν ὄλεθρο τῆς ἁμαρτίας καί νά τοῦ χαρίσει τήν μετοχή στή θεία μακαριότητα, τήν αἰωνιότητα τῆς ἀληθινῆς ζωῆς.

En visite au Liban, Marine Le Pen refuse de se voiler -- Αρνήθηκε να φορέσει μαντίλα στο Λίβανο η Μαρί Λεπέν !


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ -- Γράφει ὁ Πρωτοπρ. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός, Ὁμότιμος Καθηγητής τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν

ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΕΙ μιά διαγραμματική ὁριοθέτηση τῶν ἐννοιῶν τοῦ τίτλου
τοῦ θέματος. Ἡ προοπτική εἶναι σαφῶς ἱστορικοθεολογική. Ἀρχίζουμε μέ
τά μεγέθη τοῦ θέματός μας.

A) ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ
1. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Ὁ ὃρος δηλώνει τόν Χριστιανισμό στην αὐθεντικότητά του, πέρα ἀπό κάθε ὁμολογιακό μονισμό. Τόν Χριστιανισμό, ὃπως βιώνεται στούς αὐθεντικούς φορεῖς του (Προφῆτες – Ἀποστόλους – Πατέρες). Σʼ αὐτό τό πλαίσιο, Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ συνείδηση τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ στήν ἱστορία καί ἡ δυνατότητα τοῦ ἀνθρώπου νά γίνει Θεός «κατά χάριν». Στήν πράξη Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ πλήρης («ὁλοτελής», Α/ Θεσσ. 5, 23) ἒνταξη τοῦ ἀνθρώπου στο Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, ὡς ἐν Χριστῷ κοινωνία, πού πραγματώνεται ὡς διασφάλιση τῆς ἰσόρροπης ἀνάπτυξης τῶν σχέσεων τοῦ ἀνθρώπου, σέ ἓνα τριαξονικό σύστημα ἀναφορᾶς: Πρός τόν Θεό (κατακόρυφη σχέση), πρός τόν συνάνθρωπο καί τήν κτίση (ὁριζόντια σχέση) καί πρός τόν ἲδιο τον ἑαυτό του (σχέση βάθους). Σʼ αὐτή τήν περίπτωση ὁ Χριστιανισμός – Ὀρθοδοξία αἲρεται στήν ὑπέρβαση τῆς ἰδεολογίας (διότι εἶναι πράξη καί ζωή), τῆς ἠθικῆς (διότι δέν εἶναι σύνολο κανόνων συμπεριφορᾶς, ἀλλά ἐν Χριστῷ ἦθος) καί τῆς θρησκείας (διότι εἶναι τρόπος ὑπάρξεως και ὂχι τυποκρατική «θεραπεία τοῦ θείου»).

Έκτακτη σύναξη Ιερέων στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για τον π.Νικόλαο Μανώλη. Και μεις εκεί...

Καλά πληροφορημένες πηγές του Ιστολογίου μας, μέσα από τα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνουν τη φημολογία της εσπευσμένης συγκλήσεως Ιερατικής συνάξεως.
Η σύναξις θα λάβει χώρα στα γραφεία της Βογατσικού 7, στην αίθουσα συνεδριάσεων του μητροπολιτικού μεγάρου, την προσεχή Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 10:00 το πρωΐ. Κάθε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί βιαστικά και εν κρυπτώ, είναι εκ του πονηρού. Ανακοίνωση της σύναξης δεν υπάρχει καν στην Ιστοσελίδα της μητρόπολης. Κάποιοι ιερείς δεν ενημερώθηκαν λόγω της ιδιαίτερης σχέσης τους με τον π.Νικόλαο Μανώλη.