Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας (11) μέρος 2008

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Περί της πατριαρχικής αλλ...":

Οικουμενισμος=το μυστηριο της ανομιας(11) μερος 2008 στο
you tube απο megasfilippos..ποσο αληθινος ο λογος του π.Θεοδωρου σε αυτο το βιντεο.!!



Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

 Γράφει ο Misha: «Ψευδοθαύματα, θεομπαίκτες και απατεώνες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν...)!

Σ’ αυτό, ο αδελφός
Misha, πιστεύουμε ότι έχει δίκηο. Πως όμως θα προφυλάξουμε τον εαυτό μας από τέτοια ψευδοθαύματα για τη φανέρωση αγίων! Είναι ένα δύσκολο και λεπτό ζήτημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι κάποιος άγιος είναι η Ορθοδοξία του. Και αυτό είναι αυτονόητο, εφόσον αιρετικοί δεν μπαίνουν στον Παράδεισο. Ως εκ τούτου, δεν φανερώνει ο Θεός ως αγίους άτομα, που δεν διαθέτουν την Ορθόδοξη Πίστη. Το στοιχείο αυτό, η ορθή πίστη δηλ., είναι ο ορθός τρόπος θεραπείας του ανθρώπου, με την οποία φτάνει ο άνθρωπος στη θέωση, ή ένωση με το Θεό, χάρη στην οποία κληρονομεί κάποιος τον Παράδεισο, τη Βασιλεία των Ουρανών.

4. Γράφει ο
Misha: «Ψευδοθαύματα, θεομπαίκτες και απατεώνες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Οι διάφορες παλιοημετολογιτικές και αλληλοαφορισμένες μεταξύ τους ομάδες βρίθουν από τέτοιους)!

Εδώ, ο αγαπητός αδελφός παραφέρεται! Καταφεύγει σε βρισιές. Βρίζει κάποιος όταν δεν έχει επιχειρήματα. Και ο
Misha, τέτοια επιχειρήματα, όπως φαίνεται, δεν έχει.
«Παλιάνθρωποι» μπορεί να υπάρχουν σ’ όλους τους χώρους, και στο Παληό και στο Νέο Ημερολόγιο. Άλλωστε, ποιός από μάς μπορεί να καυχηθεί, ότι είναι τέλειος, ότι είναι «αναμάρτητος», ότι είναι ενώπιον Θεού καλύτερος απ’ τον αδελφό του, τον θεωρούμενο πλέον αμαρτωλό; Εάν, κάποιος από μας ισχυρισθεί κάτι τέτοιο εξασφαλίζει σίγουρα θέση στην κόλαση!
Μπορεί ο
Misha να ισχυρισθεί ότι ο χώρος, που εκκλησιαστικά είναι ενταγμένος, δεν «βρίθει» από «Ψευδοθαύματα, θεομπαίκτες και απατεώνες»;
Το θέμα είναι, που μπορεί κάποιος να γίνει άγιος! Και άγιοι αναδεικνύονται οι άνθρωποι μόνο στο χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, της Εκκλησίας δηλ. που δεν είναι αιρετική και δεν έχει «κοινωνία» με αιρετικούς, όπως είναι οι Λατίνοι, ή οι Λατινόφρονες! 

Αλέξανδρος : από πού προέρχονται τα 12 αστέρια της σημαίας της ουδετερόθρησκης ΕΕ

Αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν όλοι από πού προέρχονται τα 12 αστέρια της σημαίας της ουδετερόθρησκης ΕΕ. Ναι είναι από την περιγραφή της Γυναίκας στην Αποκάλυψη. Από την Γυναίκα που κυνήγησε ο Δράκοντας και δεν κατάφερε να την σκοτώσει και ορκίστηκε γεμάτος οργή λόγω του περιορισμένου χρόνου που έχει να κάνει πόλεμο με τους απογόνους Της και αληθινούς χριστιανούς.

Καὶ σημεῖον μέγα ὤφθη ἐν τῷ οὐρανῷ, γυνὴ περιβεβλημένη τὸν ἥλιον, καὶ ἡ σελήνη ὑποκάτω τῶν ποδῶν αὐτῆς, καὶ ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτῆς στέφανος ἀστέρων δώδεκα, 12-2 καὶ ἐν γαστρὶ ἔχουσα ἔκραζεν ὠδίνουσα καὶ βασανιζομένη τεκεῖν.

Ερμηνεύοντας κατά το δοκούν την Αποκάλυψη και βλασφημώντας και χυδαιολογώντας εναντίον της αληθινής Παναγίας μας ανά την Υφήλιο με τα εκατοντάδες χαρακτηριστικά, εμφανίσεις και ονόματα που της προσέδωσε έφτασε η παπική αίρεση σήμερα να έχει επιτύχει την ανάδυση της Μεγάλης Πόρνης και της αρχαίας Βαβυλωνιακής θρησκείας....

https://i.ytimg.com/vi/1QNE6B0sHHY/maxresdefault.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/e0/fe/f3/e0fef3e052352a3b3570e6fdb082415a.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_U-9vpJ8PAl0/Sc2QP1weAzI/AAAAAAAABvc/HNiNEWmy3cc/s400/image003.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-7MNGyl9UdzA/VHYReY0hz_I/AAAAAAAAObw/a16CujWApeY/s1600/VIRGEN%2BMILAGROSA%2BAPARICI%C3%93N%2BAL%2BJUDIO%2BALFONSO%2BRATISBONNE%2B%2BMENSAJESDEDIOSALMUNDO.BLOGSPOT.gif1.jpg


***

Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Αλέξανδρος : από πού προέρχονται τα 12 αστέρια τη...":

Μήπως απο τις 12 φυλές του Ισραήλ;

***
Ο   Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας "Οικουμενισμός= τό μυστήριο της ανομίας (11) μέρος ...":

Σ'ευχαριστω που το ανεβασες,αξιζει να παρακολουθησει κανεις και τα αλλα μερη που υπαρχουν στο
you tube.(4),(5),(6),(11)κ.α...
***
Ο  Ανώνυμος άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή σας


Αυτό πάλι σου λεει κάτι για τα αρχικά usa;

Jerusalem

Jer usa lem

***
Ο    Αλέξανδρος  άφησε ένα  σχόλιο για την ανάρτησή
Η ερμηνεία που κάνω δεν είναι θεωρία δικιά μου. Ο
Arsène Heitz που ήταν ένας από τους σχεδιαστές της σημαίας απεκάλυψε το 1987 ότι η πηγή της έμπνευσής του ήταν το στεφάνι από 12 αστέρια που φοράει στο κεφάλι της η Γυναίκα της Αποκάλυψης! Η σημαία υιοθετήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου που συμπίπτει με την παπική εορτή της Άσπιλης Σύλληψης της Θεοτόκου. Τώρα το τι συμβολίζουν αυτά τα αστέρια? Κατά την προσωπική μου άποψη και λογισμό τα 12 αστέρια είναι οι 12 Απόστολοι. Τα αστέρια στην ΕΕ ως γνωστόν συμβολίζουν τα ιδανικά της ενότητας, της αλληλεγγύης και της αρμονίας που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των διαφορετικών ανθρώπων και φυλών της ΕΕ. Όπως οι μαθητές του Χριστού ήταν ενωμένοι και σε κοινωνία με τον Κύριο. Είναι ξεκάθαρα ένα έμβλημα του Ίνα Ώσιν Έν που ο Δράκοντας χρησιμοποιεί με τον δικό του αιρετικό τρόπο ώστε να ενώσει την αλήθεια με το ψέμα, το καλό με το κακό, την αλήθεια της Γυναίκας με την αίρεση και την διαστροφή της Πόρνης και έτσι όλοι να είναι σε κοινωνία με τον Δράκοντα. Πόλεμο με τους απογόνους της Γυναίκας κάνει ο Δράκοντας άρα με εμάς..... 
 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΔΟΞΑΣΑΤΕ -- Orthodox Hymns


O Συναξαριστής της ημέρας.

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

Αναστασίας της φαρμακολυτρίας.

Αναστασία η ένδοξος του Χριστού Μεγαλομάρτυς ήτο κατά τους χρόνους του ασεβεστάτου Διοκλητιανού, του βασιλεύσαντος κατά τα έτη σπδ΄- τε΄ (284- 305), κατήγετο δε από την περίδοξον και μεγαλόπολιν Ρώμην, από γένος περιφανέστατον, ωραία την όψιν και ευπρεπέστατα εις τα ήθη και τάξεις κεκοσμημένη και με την ευγένειαν της ψυχής εστολισμένη υπέρ το κάλος του σώματος. Ο πατήρ της ωνομάζετο Πραιξτετάτος, είχε δε διδάσκαλον ενάρετόν τινα άνθρωπον ονόματι Χρυσόγονον, εκ του οποίου εδιδάχθη την ευσέβειαν και εγνώρισε τον αληθή Θεόν, τα δε αναίσθητα είδωλα απέβαλε και κατεφρόνησεν.

Ἄς ἑορτάσωμεν πνευματικῶς -- Τοῦ κ. ∆ηµητρίου Γ. Καραχάλιου, Φιλολόγου, Γυµνασιάρχου

Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θὰ προσκαλέση κι ἐφέτος κατὰ τὴν νύκτα τῆς ἑορτῆς τῶν Χριστουγέννων ὅλα τὰ ὑπάρχοντα ἀνὰ τὸν κόσµον πνευµατικὰ τέκνα της, διὰ νὰ συνεορτάσουν τὸ µεγάλο εἰς αἰωνίαν σπουδαιότητα θρησκευτικὸν γεγονὸς τῆς γεννήσεως τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὡς Θεανθρώπου, τὸ ὁποῖον, ὡς γνωστόν, ἐπονοµάζεται καὶ ἐνανθρώπησις τοῦ δευτέρου προσώπου τῆς Ἁγίας Τριάδος ἢ καὶ ἁπλῶς Χριστούγεννα. Ἐκτὸς δὲ ἀπὸ αὐτὰ ἡ ἑορτὴ τῶν  Χριστουγέννων θεωρεῖται καὶ σὰν µητέρα ὅλων τῶν ἄλλων ∆εσποτικῶν ἑορτῶν κάθε ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους, ἐπειδὴ ἂν δὲν ὑπῆρχεν ἡ ἑορτὴ τῆς γεννήσεως τοῦ Κυρίου, τότε δὲν θὰ ὑπῆρχε καὶ εἰς τὸ ἐκκλησιαστικὸν ἡµερολόγιον καµία ἄλλη ἑορτή Του. Ἡ ἑορτὴ λοιπὸν τῶν Χριστουγέννων ἑορτάζεται πανηγυρικῶς ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους χριστιανούς, ἐπειδὴ τοὺς ὑπενθυµίζει πρωτίστως τὴν ἀπαλλαγήν των ἀπὸ τὸν αἰώνιον πνευµατικὸν θάνατον, δηλαδὴ ἀπὸ τὸ νὰ ζοῦν µονίµως µακράν τοῦ Θεοῦ, εἰς τὴν ἀπαισίαν Κόλασιν τοῦ Σατανᾶ καὶ τῶν δαιµόνων του.

Μικρή παραμυθία

http://kyprianoscy.blogspot.ca/




- Γιατί παππού ανάβεις τη νύχτα το καντηλάκι ;
- Για να το βλέπει η Παναγία μας και να έρχεται .
- Μα, έχει τόσο πολλά φώτα τη νύχτα ;
- Μου έχει πει, ότι αυτά δεν τα βλέπει, δεν φαίνονται. Βλέπει μόνο εκεί όπου υπάρχει ένα αναμένο καντηλάκι, ένα μικρό κεράκι .
- Και τί της λές ;
- Να σας έχει καλά, να σας προστατεύει, να μεγαλώσετε, να κάνετε κι εσείς αυτό, ώστε να πηγαίνει σε πολλά σπίτια όπως το δικό μας . Να γεμίσουν όλα με καντηλάκι . Καληνύχτα μικρό μου
- Καληνύχτα παππού * όταν μεγαλώσω αυτό θα κάνω κι εγώ .-

Κύριε ἁμαρτάνων οὐ παύομαι

Κύριε, καὶ τὸν φόβον σου πτοοῦμαι, καὶ τὸ πονηρὸν ποιεῖν οὐ παύομαι, τίς ἐν δικαστηρίῳ τὸν δικαστὴν οὐ πτοεῖται; ἢ τὶς ἰαθῆναι βουλόμενος, τὸν ἰατρὸν παροργίζει ὡς κᾀγώ; Μακρόθυμε Κύριε, ἐπὶ τῇ ἀσθενείᾳ μου σπλαγχνίσθητι, καὶ ἐλέησόν με 

Διακοπή μνημοσύνου

«Καιρός τω παντί πράγματι» (Εκκλη.3: 1).
Και νυν, καιρός θρήνου, καιρός ομολογίας, καιρός αποφάσεως σωτηρίας.
«Συντετέλεσται» (1 Βασ. 20: 33) ήδη η πτώσις εν τη πίστει του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και τω συν αυτώ Πατριαρχών, Αρχιεπισκόπων, Επισκόπων, Αγιορειτών και των κοινωνούντων αυτοίς κληρικών και λαϊκών. Κλαύσατε και αναγγείλατε: Πέπτωκε Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ, και διαθέσει και φρονήματι και λόγω και πράξει. Ηθέτησαν, οι δυστυχείς και θεοπαράδοτα δόγματα και θείους νόμους και αγίους Πατέρας και ιεράν Παράδοσιν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν, και γενικώς την πίστιν της Ορθοδοξίας. Ωμολόγησαν την μετά της παπικής αιρέσεως ένωσιν και την εν τη Οικουμενιστική παναιρέσει του Π.Σ.Ε. τοιαύτην, «δημοσία… γυμνή τη κεφαλή επ΄ Εκκλησίας» (ΙΕ΄ Κανών ΑΒ Συνόδου), και παραμένουν γηθοσύνως αμετανόητοι.  Καιρός του ποιήσαι το θέλημα Κυρίου, ως τούτο ορίζεται δια του ΛΑ΄ Κανόνος των Αγίων Αποστόλων και του ΙΕ΄ Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί χωρισμού και διακοπής του μνημοσύνου του πεπτωκότος Επισκόπου.

«Σώζων σώζε την σεαυτού ψυχήν», είναι και νυν η φωνή του ουρανού προς πάντα Ορθόδοξον (Γεν. 19:17).

Πνευματικὴ ἀφασία -- Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. ∆ιονυσίου Τάτση

Οι περισσότεροι  Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δέν ἔχουν ἐκτιµήσει τόν πνευµατικό κίνδυνο τοῦ οἰκουµενισµοῦ. Ἐνῶ ὑποτίθεται ὅτι ἀγρυπνοῦν γιά τό ποίµνιό τους, θεωροῦν ὅτι ὁ οἰκουµενισµός δέν εἶναι ἐπικίνδυνος, ἀφοῦ ξεκινάει καί κατευθύνεται ἀπό τό Οἰκουµενικό Πατριαρχεῖο! ∆έν ἐξετάζουν οἱ ἴδιοι τό θέµα, ἀλλά παθητικά δέχονται ὅσα τό Πατριαρχεῖο προγραµµατίζει καί µεθοδεύει. Καί αὐτό τό θεωροῦν σπουδαῖο κατόρθωµα, γιατί κάνουν τυφλή ὑπακοή στόν Πατριάρχη τοῦ Γένους, τήν ὥρα πού θά ἔπρεπε νά εἶχαν χάσει τόν ὕπνο τους καί νά µιλοῦσαν συνεχῶς γιά τήν παναίρεση τοῦ οἰκουµενισµοῦ, ὁ ὁποῖος κατεδαφίζει τήν Ὀρθοδοξία. ∆υστυχῶς αὐτοί ἀδιαφοροῦν καί συχνά συνευφραίνονται µέ τόν Πατριάρχη κατά τίς ἐπισκέψεις του στήν Ἑλλάδα.

Τα Χριστούγεννα 4 θείες Λειτουργίες στην Ευαγγελίστρια Πειραιώς -- Κανείς αλειτούργητος τα Χριστούγεννα.


Τα Χριστούγεννα στην ενορία Ευαγγελιστρίας Πειραιώς θα τελεσθούν 4 Θείες Λειτουργίες.
Η
 πρώτη με την ακολουθία του όρθρου από τις 5.00 – 8.15 το πρωί.
Στό παρεκκλήσιο της Αγίας Όλγας (Γενναδίου 4, πλησίον της Ευαγγελίστριας) η
 δεύτερη Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία με την ακολουθία του Όρθρου θα ξεκινήσει στις 7.00 το πρωΐ.
Η
 τρίτη από 8.30 – 9.45 στην Ευαγγελίστρια και
η
 τέταρτη από 10.00 – 11.15 στην Ευαγγελίστρια.

ΔΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ

Ἐμπόριον ὀστῶν

Ἐπιµέλεια κειµένου: κ. Φώτιος Μιχαὴλ

Ἡ ἀφήγηση ἑνὸς Ἕλληνα αἰχµαλώτου τῶν Τούρκων -στὰ περιβόητα ’’τάγµατα ἐργασίας’’- γιὰ τὴν τύχη 40 χιλιάδων Ἑλλήνων ἀπὸ τὴν Σµύρνη καὶ τὴν Μαγνησία, θυµάτων τοῦ αἱµοσταγοῦς Μουσταφᾶ Κεµάλ, εἶναι ἀποκαλυπτικὴ καὶ συνάµα ἀποστοµωτικὴ γιὰ κάθε νεοφανῆ ἀµφισβητία καὶ ἀρνητὴ τῆς Γενοκτονίας. Τὴν διασῴζει ὁ Ἠλίας Βενέζης στὸ βιβλίο του «Τὸ νούµερο 31328. Τὸ βιβλίο τῆς σκλαβιᾶς», ὁ ὁποῖος καὶ γράφει: «Ἕνα πρωὶ µᾶς παίρνουν καµιὰ ἑξηνταριὰ σκλάβους γιὰ µικρὴ ἀγγαρειά. Εἶναι λίγο ὄξω ἀπ' τὴ Μαγνησά. ∆ίπλα στὶς ράγες τοῦ σιδηρόδροµου τελειώνει µία µεγάλη χαράδρα, ἀνάµεσα στὸ Σίπυλο. Τὴ λὲν «Κηρτὶκ-ντερέ». Μὲς σ᾽ αὐτὴν τὴ χαράδρα λογαριάζαν πὼς θὰ σκοτωθῆκαν ἴσαµε σαράντα χιλιάδες χριστιανοὶ ἀπ' τὴ Σµύρνη καὶ τὴ Μαγνησά, ἀρσενικοὶ καὶ θηλυκοί. Τὶς πρῶτες µέρες τῆς καταστροφῆς. Τὰ κορµιὰ λιώσανε τὸ χειµῶνα καὶ τὸ νερὸ τῆς χαράδρας, ποὺ κατέβαινε ἀπὸ ψηλά, ἔσπρωξε τὰ κουφάρια πρὸς τὰ κάτω... Λοιπὸν ἡ δουλειὰ ὅλη τὴ µέρα ἦταν νὰ σπρώξουµε τὰ κουφάρια, ποὺ ἀτάχτησαν, πρὸς τὰ µέσα. Νὰ µὴ φαίνουνται. Στὴν ἀρχὴ µᾶς ἔκανε κακὸ νὰ τὰ πιάνουµε µὲ τὰ χέρια µας, ἀγκαλιὲς ἀγκαλιές, καὶ νὰ τὰ κουβαλοῦµε. Μὰ σὲ λίγες ὧρες οἱ πρῶτες ἐντυπώσεις εἶχαν περάσει. Οἱ σκλάβοι κάναν καὶ ἀστεῖα... Σὲ κάµποσα καλάµια χεριῶν, βρίσκαµε διατηρηµένο ἕνα ψιλὸ σύρµα. Ὁ χριστιανὸς θὰ 'ταν δεµένος µὲ κάποιον ἄλλο -µά, µὲ τὸ κατρακύλισµα στὴ χαράδρα, αὐτὸς ὁ σύντροφος σκελετὸς εἶχε ξεκόψει. Ἕνας ἀπὸ µᾶς στάθηκε τυχερός. Βρῆκε τέσσερα κόκαλα χεριῶν δεµένα µαζὶ µαζί. Ἔτσι µαζὶ µαζὶ τὰ σήκωσε καὶ τὰ κουβάλησε παραµέσα. Μεσηµέρι. Βαρεµένοι ἀπ' αὐτὸ τὸ πάνε-ἔλα. Περπατοῦµε ἀργά,    ναρκωµένοι ἀπὸ τὸν φρέσκο ἥλιο. Κ' οἱ κουβέντες, τ' ἄγαρµπα ἀστεῖα ἔχουν σταµατήσει. Κανένας δὲ βγάζει µιλιά. Μοναχὰ ὅταν ἕνας βρῆκε ἕνα µικρὸ κρανίο τὸ ἔδειξε                                     - Γιὰ δέστε, εἶπε. Ἦταν παιδάκι.                                                                       
- Ἀλλάχ!... Ἀλλάχ!... µουρµουρίζει ταραγµένος ὁ µαφαζάς.             
Καθίσαµε νὰ φᾶµε ψωµί. Κανεὶς δὲν ἔχει ὄρεξη. Ἕνας λέει:                          
- Πόσο χρονῶ νὰ 'ταν;                                                                                      
- Γιὰ τὸ παιδάκι λές;                                                                                           
- Ναί.                                                                                                                    

- Τί θὰ 'ταν; Κάνα-δύο χρονῶ....                                                                   
Σὰν πέσαµε στὸ δρόµο νὰ γυρίσουµε στὸ στρατόπεδο, ὁ νοῦς µας δὲν µποροῦσε νὰ φύγη ἀπ' τὸν τόπο ποὺ ἀφήσαµε. Ἡ χαράδρα µὲ τοὺς σκελετοὺς βάραινε κυριαρχικά. Κάτι κουνιόταν, µᾶς παρακολουθοῦσε βῆµα µὲ βῆµα. Σὲ µία πηγὴ σταθήκαµε. Πλύναµε τὰ χέρια µας, τὰ πρόσωπά µας. Σὰ ν' ἀλαφρώσαµε.                                                                  
- Τί θὰ γίνουν τόσα κόκκαλα; Ἀναρωτιέται µία στιγµὴ ἕνας. Ὁ Μίλτος τὸν κοιτάζει ἤρεµα.                                                                                                    
- ∆ὲν ξέρεις τί γίνεται µὲ τὰ κόκκαλα;                                                               
- Ὄχι.                                                                                                                  
- Κοπριά, σύντροφε.                                                                                         
- Τί ἔκανε, λέει;                                                                                                    
- Κοπριά, σύντροφε. Θὰ δῆς µία µέρα ποὺ θὰ µοσκοπουληθοῦν. Θὰ δῆς... Ἦταν ταξιδεµένος ὁ Μίλτος. Ἤξερε».

* * *
Τὸν ∆εκέµβριο τοῦ 1924 φορτώθηκαν, ἀπὸ τὰ Μουδανιὰ τῆς Προποντίδας, πάνω στὸ βρεττανικὸ πλοῖο “Ζὰν Μ.” τετρακόσιοι τόνοι ἀπὸ ὀστᾶ Ἑλλήνων, θυµάτων τῆς κεµαλικῆς θηριωδίας, µὲ προορισµὸ τὴν Μασσαλία. Εἶναι γνωστὸ σὲ ὅλους µας, τί ἀκριβῶς παρήγαγε τότε ἡ Μασσαλία. Σαπούνι καὶ λιπάσµατα. Τὸ πλοῖο «Ζὰν Μ.» ἔφτασε στὸ λιµάνι τῆς Θεσσαλονίκης στὶς 13 ∆εκεµβρίου τοῦ 1924 (Ἐφηµερίδα Μακεδονία). Ὁ Χρ. Ἀγγελοµάτης στὸ βιβλίο του «Χρονικὸν Μεγάλης Τραγῳδίας» ἀναφέρει ὅτι οἱ ἐργάτες στὸ λιµάνι τῆς Θεσσαλονίκης, σὰν ἔµαθαν γιὰ τὴν µοναδικὴ ἱερότητα τοῦ φορτίου, ἀντέδρασαν. ∆υστυχῶς, ὅµως, οἱ ἀρχὲς –ὕστερα ἀπὸ βρεττανικὴ παρέµβαση - τοὺς ἀποµάκρυναν καὶ τοὺς ἐµπόδισαν στὴν προσπάθειά τους νὰ προστατέψουν τὸ πανίερο φορτίο. Γράφει ὅτι σὲ ἀθηναϊκὲς ἐφηµερίδες ἡ εἴδηση δηµοσιεύθηκε ὡς ἑξῆς:

«Τὸ προσεγγίσαν εἰς τὴν Θεσσαλονίκην ἀγγλικὸν πλοῖον "Ζὰν" µετέφερε τετρακοσίους τόνους ὀστῶν Ἑλλήνων ἀπὸ τὰ Μουδανιά. Οἱ ἐργάται τοῦ λιµένος Θεσσαλονίκης, πληροφορηθέντες τὸ γεγονός, ἠµπόδισαν τὸ πλοῖον νὰ ἀποπλεύση. Ἐπενέβη ὅµως ὁ Ἄγγλος πρόξενος καὶ ἐπετράπη ὁ ἀπόπλους».

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Περί της πατριαρχικής αλλαγής των Ιερών Κανόνων


Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΝΗΠΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ -- Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Γεωργίου ∆. Μεταλληνοῦ

Στό πλαίσιο τῆς ἐµψυχούµενης ἀπό τίς ἡσυχαστικές πρακτικές παράδοσης εἶναι δυνατόν νά ἑρµηνευθεῖ  ἒγκυρα ἡ ἐθνική, κοινωνική, πολιτιστική, ἀλλά καί πολιτική ἱστορία τῆς Ἑλληνορθοδοξίας. Ἡ «Βυζαντινή» καί «Μεταβυζαντινή» διάρκεια δέν µπορεῖ νά ἀποτιµηθεῖ σωστά χωρίς γνώση τῆς πατερικῆς Θεολογίας, πού δέν εἶναι ἂσαρκη, στοχαστική-διανοητική θεολόγηση, ἀλλά καρπός εὒχυµος τῆς ἡσυχαστικῆς πράξης, ὡς ἂσκησης. 1. Ὁ Ἡσυχασµός συνιστᾶ τήν πεµπτουσία τῆς ρωµαίικης (ὀρθοδόξου) παραδόσεως, ταυτιζόµενος µέ αὐτό πού περικλείει καί ἐκφράζει ὁ ὃρος Ὀρθοδοξία1 . Ὀρθοδοξία ἒξω ἀπό τήν ἡσυχαστική παράδοση εἶναι ἀδιανόητη καί ἀνύπαρκτη.

Τη αυτή ημέρα 21η Δεκεμβρίου, μνήμη του Αγίου Μάρτυρος ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ.

Θεμιστοκλής ο άγιος Μάρτυς ήτο κατά τους χρόνους του βασιλέως Δεκίου εν έτει σν΄ (250), καταγόμενος από τα Μύρα της Λυκίας, βοσκός τυγχάνων προβάτων. Επειδή δε ο εκεί άρχων, Ασκληπιός ονόματι, εκίνησε διωγμόν κατά των Χριστιανών και εζητείτο παρ΄ αυτού ο Άγιος Μάρτυς Διοσκορίδης, τούτου ένεκα ο μεν θείος Διοσκορίδης έφυγεν εις το βουνόν και εκρύβη, οι δε ζητούντες εκείνον, ευρόντες τον μακάριον τούτον Θεμιστοκλέα βόσκοντα τα πρόβατά του, ηρώτησαν αυτόν· ούτος δε ο αοίδιμος, τον μεν Διοσκορίδην έκρυψε, λέγων ότι δεν γνωρίζει που ευρίσκεται, τον δε εαυτόν του παρέδωκεν εις αυτούς, ομολογήσας ότι είναι Χριστιανός. Παρασταθείς λοιπόν ενώπιον του άρχοντος και τον Χριστόν παρρησία κηρύξας, εδάρη εις την κοιλίαν τοσούτον, ώστε αύτη εσχίσθη· είτα εκρεμάσθη επί ξύλου, και εσύρθη επάνω εις σιδηρούς τριβόλους, εκ των οποίων κατακαρφωθείς εις όλα τα μέλη του σώματος, παρέδωκε την αγίαν του ψυχήν εις χείρας Θεού και έλαβεν ο αοίδιμος του Μαρτυρίου τον στέφανον.