Ξεκινάει το τμήμα Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική του ΑΠΘ

Το Ισλάμ θα διδάσκεται από τον φετινό Οκτώβριο στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς το «πράσινο φως» του υπουργείου Παιδείας έλαβε η πρόταση για λειτουργία, για πρώτη φορά, τετραετούς προγράμματος Μουσουλμανικών Σπουδών εντός του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η «Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών», όπως θα είναι ο τίτλος, θα λειτουργήσει το επόμενο ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και, άρα, θα συμπεριληφθεί στο μηχανογραφικό δελτίο των υποψηφίων των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων. Η λειτουργία της έχει υπογραφεί από τους συναρμόδιους υπουργούς, δύο χρόνια μετά την απόφαση ίδρυσής της που έλαβε στις 7 Μαρτίου 2014 το Τμήμα Θεολογίας ΑΠΘ. Τι μεσολάβησε από τότε; Οι οξύτατες αντιδράσεις διαφόρων πολιτικών και εκκλησιαστικών παραγόντων. Μάλιστα, ασφαλείς πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος έχει προγραμματίσει σύναξη στις 14 Φεβρουαρίου αντιδρώντας στα σχέδια για το νέο Τμήμα.
Ειδικότερα, η αναπληρώτρια υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου υπέγραψε τη λειτουργία Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών στο ΑΠΘ. «Σεβόμαστε την ακαδημαϊκή αυτονομία των πανεπιστημίων και συναινούμε από τη στιγμή που δεν υπάρχει νομικό κώλυμα», ανέφερε στην «Κ» η κ. Αναγνωστοπούλου, αποτυπώνοντας τη θέση της κυβέρνησης στο ζήτημα αυτό. «Είμαστε μια χώρα που, ενώ έχει μια γηγενή μουσουλμανική μειονότητα και είναι το σύνορο της Ευρώπης με τον μουσουλμανικό κόσμο, δεν έχει ένα πρόγραμμα σπουδών για το Ισλάμ, δηλαδή δεν μελετάμε το Ισλάμ σε ακαδημαϊκό επίπεδο», προσθέτει στην «Κ» ο γενικός γραμματέας Θρησκευμάτων Γεώργιος Καλαντζής, τονίζοντας ότι «ο φονταμενταλισμός ελέγχεται διά της γνώσεως».

H «Διπλωματική» μαρτυρία της Εκκλησίας μας εις την Ε.Ε.-- Του αείμνηστου Ιωάννου Κορναράκη, ομ. Καθηγητού του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η ιδέα της ιδρύσεως Γραφείου στις Βρυξέλλες, με προϊστάμενο κληρικό, εκπρόσωπο της διοικούσης Εκκλησίας μας, φαίνεται ότι επρόκειτο να αποβή ήδη λίαν καταστροφική («μπούμερανγκ») ενέργεια κατά του ορθοδόξου ήθους, της τιμής και της χριστιανικής αυτοσυνειδησίας του λαού μας. Κατά τον σχεδιασμό της πραγματοποιήσεως της εν λόγω ιδέας, ως σπουδαιότερος στόχος της, υπογραμμίσθηκε η προβολή στον δυτικό κόσμο των αξιών της Ορθοδοξίας μας. Εγράφη και ελέχθη, ότι δεν θα πάρουμε(;) μόνο από την Ευρώπη αλλά και θα δώσουμε. Θα συμβάλλουμε στον πνευματικό της εμπλουτισμό με τις αγιοπνευματικές αλήθειες της Ορθοδόξου Πατερικής μας Παραδόσεως. Θα δώσουμε μέσα στην καρδιά του δυτικού κόσμου τη μαρτυρία της Ορθοδοξίας, ως ακτινοβολία πατερικής αλήθειας και βιοτής! Όμως, ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, που κατεχώρησε ο «Ο.Τ.» στο φύλλο του της 1.2.02, οι πρώτοι καρποί του έργου της εκπροσωπήσεως της Εκκλησίας μας στις Βρυξέλλες… ωρίμασαν! Αλλά όχι για να μεταδώσουν αλήθειες της Ορθοδοξίας μας· μάλλον να επιβεβαιώσουν την ανάγκην που (δήθεν) έχει ο ορθόδοξος λαός μας να διαπαιδαγωγηθή να μη είναι… Ορθόδοξος! Να πεισθή να αποβάλη «προκαταλήψεις» πατερικού φρονήματος και ορθοδόξου ευαγγελικής πίστεως!

Cherubic Hymn-Theodoros Vasilikos-Our Home


O Συναξαριστής της ημέρας.

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016

Ερμύλου, Στρατονικίου μαρτύρων, Μαξίμου καυσοκαλυβιώτη.

Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Ἕρμυλος καὶ Στρατόνικος ζοῦσαν κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορα τῆς Ἀνατολῆς Λικινίου (308 – 323 μ.Χ). Ὁ Λικίνιος, ὅπως εἶναι γνωστό, γιὰ νὰ εὐχαριστήσει τοὺς εἰδωλολάτρες ποὺ ἀντιπαθοῦσαν τὸν Μέγα Κωνσταντίνο, διέταξε, περὶ τὸ 320 – 322 μ.Χ., διωγμὸ κατὰ τῶν Χριστιανῶν.
Ὁ Ἅγιος Ἕρμυλος, κατὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ τάξη, ἦταν διάκονος. Ὅταν παρουσιάσθηκε ἐνώπιον τοῦ αὐτοκράτορα καὶ ὁμολόγησε τὴν πίστη του στὸν Χριστό, ὑποβλήθηκε σὲ φοβερὰ βασανιστήρια. Πρῶτα τὸν μαστίγωσαν μὲ ἀγκαθωτὰ μαστίγια. Οἱ φρικώδεις βασανισμοὶ δὲν ἔφεραν τὸ ποθούμενο ἀποτέλεσμα. Στὴ δεινὴ δὲ αὐτὴ κατάσταση εὑρισκόμενος ὁ Ἅγιος Ἕρμυλος, κλείσθηκε στὴν φυλακή. Μετὰ ἀπὸ λίγες μέρες καταβλήθηκε νέα προσπάθεια, γιὰ νὰ ἀρνηθεῖ ὁ Μάρτυς τὸν Χριστό. Ἐκεῖνος ἀπάντησε δοξολογώντας καὶ εὐχαριστώντας τὸ Ἅγιο Ὄνομα τοῦ Κυρίου.
Μεταξὺ ἐκείνων ποὺ παρευρίσκονταν στὸ μαρτύριο τοῦ Ἁγίου Ἑρμύλου, ἦταν καὶ ὁ φίλος του Στρατόνικος, ποὺ ὑπέφερε πολὺ γιὰ τὰ παθήματά του. Μπροστὰ στὸ θέαμα τοῦ μαρτυρίου τοῦ φίλου του, ὁ Στρατόνικος δὲν μπόρεσε νὰ κρατήσει τοὺς στεναγμοὺς καὶ τὰ δάκρυά του. Ἀμέσως τὸν συνέλαβαν καὶ τὸν κάλεσαν νὰ ἀρνηθεῖ τὸν Χριστό. Καὶ ἐκεῖνος ἀκολούθησε τὸν δρόμο τῆς καλῆς ὁμολογίας τοῦ φίλου του Ἑρμύλου. Τὸ μαρτύριο ἐπεκτάθηκε καὶ σ’ αὐτόν. Τὸν κτύπησαν καὶ ἀκολούθως τὸν ἔριξαν μαζὶ μὲ τὸν Ἕρμυλο στὸν ποταμὸ Ἴστρο (Δούναβη), ὅπου καὶ οἱ δυό τους ἐδέχθησαν τὸ μακάριο τέλος καὶ ἔλαβαν τοὺς στεφάνους τοῦ μαρτυρίου.
Κάποιοι Χριστιανοὶ ποὺ πληροφορήθηκαν τὰ γεγονότα, κατέβαλαν κάθε προσπάθεια, γιὰ νὰ βροῦν τὰ τίμια λείψανα τῶν Ἁγίων. Καὶ ὅταν, μετὰ τρεῖς μέρες, τὰ εἶδαν κάπου στὶς ὄχθες τοῦ ποταμοῦ, τὰ παρέλαβαν καὶ τὰ ἐνταφίασαν μαζί.
Ἡ Σύναξη τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἑρμύλου καὶ Στρατονίκου ἐτελεῖτο στὸν εὐκτήριο οἶκο τοῦ Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ, ὁ ὁποῖος βρίσκεται στὴν περιοχὴ ποὺ ὀνομάζεται Ὀξεία (νῆσος τῆς Προποντίδος), στὴ Φιρμούπολη, ποὺ ἦταν κοντὰ στὴν Κωνσταντινούπολη, καὶ «ἐν τοῖς τοῦ Σπουδαίου» κοντὰ στὸ Ὀρφανοτροφεῖο.

H Παναγία η Προυσιώτισσα

Ψηλά, στις ελατόφυτες βουνοκορφές της νοτιοδυτικής Ευρυτανίας, και σφηνωμένη ανάμεσα σε κάθετους γκριζωπούς βράχους με άγρια μεγαλοπρέπεια, προβάλλει η ιερά μονή του Προύσου. 
Είναι σταυροπηγιακό και ιστορικό μοναστήρι, με μεγαλόπρεπα τριώροφα κτίρια. Ανάμεσά τους υπάρχει σπήλαιο λαξευμένο, που φιλοξενεί στο εσωτερικό του τον πρώτο και παλαιό ναό της μονής. Μέσα σ' αυτόν φυλάσσεται η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, που επονομάζεται Προυσιώτισσα.
 
Σύμφωνα με την παράδοση, η εικόνα αυτή ήταν τοποθετημένη σ' ένα ναό της Προύσας. Στα χρόνια της εικονομαχίας (829) την παρέλαβε κάποιος άρχοντας, που σκόπευε να τη μεταφέρει στην Ελλάδα για ασφάλεια. Όταν όμως έφθασε στην Καλλίπολη, έχασε την εικόνα, η οποία κατευθύνθηκε θαυματουργικά στο σημείο πού βρίσκεται σήμερα η μονή του Προύσου. Το γεγονός σύντομα διαδόθηκε. Δεν άργησε να φθάσει και στ' αυτιά του άρχοντα που τη μετέφερε. Έτρεξε, την αναγνώρισε συγκινημένος, εκάρη εκεί μοναχός και θεωρείται ο πρώτος κτίτωρ της μονής.
 

O ΟΣΙΟΣ ΛΕΩΝ

Όσα κύματα και αν σηκωθούν μέσα στην ψυχή σου, εσύ πάντα να προστρέχεις στον Χριστό. Ο Σωτήρας θα σπεύσει σε βοήθεια και θα γαληνέψει τα κύματα. Πίστευε ότι ο Κύριος δημιούργησε προσεκτικά αυτή τη ζωή προς θεραπείαν μας, μην την απορρίπτεις και μην αναζητάς τη σωματική γαλήνη και τον ψεύτικο κόσμο, πρώτα θα πρέπει πολλά να σε συγκλονίσουν και πολλά να υπομείνεις. Αν δεχτείς την αποκάλυψη , τότε αυτή θα διευκολύνει κατά πολύ τον αγώνα σου και εσύ θα έχεις μεγαλύτερη ηρεμία απ’ ό,τι ο ίδιος ο αγώνας.

Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ προς τους Μουσουλμάνους:

...Σᾶς βολεύει βέβαια αὐτὴ ἡ θέση, ὅπου παρουσιάζετε τὸ Τζιχὰντ σὰν κάτι ξένο πρὸς τὴν θρησκευτικὴ διδασκαλία τῶν μουσουλμάνων. Ὡστόσο ἡ διδασκαλία περὶ ἱεροῦ πολέμου, ἢ ὀρθότερα περὶ ὠμῆς βίας καὶ ὁλοκληρωτικῆς ἐξαφανίσεως τῶν ἀπίστων, (μὴ μουσουλμάνων), ἀποτελεῖ δόγμα πίστεως, ποὺ πρέπει νὰ δονεῖ καὶ νὰ συνέχει τὴν ψυχὴ τοῦ κάθε ἀληθινοῦ μουσουλμάνου. Πάμπολλα εἶναι τὰ ἀποσπάσματα τοῦ Κορανίου, ποὺ μιλοῦν ξεκάθαρα καὶ ἀπερίφραστα περὶ τοῦ Τζιχάντ, γιὰ τὰ ὁποία προσποιεῖστε ἄγνοια, προφανῶς διότι δὲν ἔχετε τὸ θάρρος νὰ τὰ παραθέσετε. Τὰ ἀποσπάσματα αὐτὰ κάνουν τὸν μὴ μουσουλμάνο ἀναγνώστη νὰ ἀνατριχιάζει καὶ ταυτόχρονα νὰ βεβαιώνεται, ὅτι δὲν ὑπάρχει περιθώριο εἰρηνικῆς συμβιώσεως, (ὅπως ἀφελῶς νομίζουν οἱ θιασῶτες τοῦ Διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ), μὲ τοὺς πιστούς τοῦ Μωάμεθ, οἱ ὁποῖοι ὀφείλουν κατ’ ἐπιταγὴν τοῦ Ἀλλὰχ νὰ διεξάγουν συνεχῆ καὶ ὁλομέτωπο ἀγώνα γιὰ τὴν παγκόσμια ἐπικράτηση τοῦ Ἰσλάμ. Εἶναι σημαντικὸ νὰ τονιστεῖ, ὅτι κατὰ τὸ Κοράνιο ὁ φόνος τῶν ἀπίστων δὲν εἶναι ἔργο τῶν μουσουλμάνων, ἀλλὰ προέρχεται οὐσιαστικὰ ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Ἀλλάχ, ὁ ὁποῖος εὐλογεῖ τὸν ἀγώνα τῶν πιστῶν του. Πρᾶγμα ποὺ δείχνει,ὅτι ὁ Μωάμεθ φρόντισε νὰ δώσει στὸ φρικτὸ ἁμάρτημα τοῦ φόνου θεολογικὴ κατοχύρωση, ὥστε οἱ πιστοί τοῦ Ἀλλὰχ νὰ ἐπιδίδονται στὰ ἐγκλήματά τους μὲ ἥσυχη τὴ συνείδησή τους, χωρὶς ἀναστολές. 

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Κυριακή ΙΓ΄ Λουκά - συμπλήρωμα στο κήρυγμα


Ο παπισμός επίβουλος της Ορθοδοξίας

Όλοι οι λαοί του κόσμου έχουν πλέον μάθει, ότι το θεομίσητον καθε­στώς του παπισμού εβοήθησεν αποφασιστικώς εις την κατάληψιν της εξουσίας υπό των δικτατόρων Μουσο­λίνι και Χίτλερ, οι οποίοι παρεσκεύασαν τον Β’ παγκόσμιον πόλεμον. Ποίος θα το απαλλάξη από την τρομακτικήν αυτήν ιστορικήν ευθύνην δια τον θάνα­τον τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων και τόσων δει­νών; Αντορθόδοξος δε είναι, διότι ο παπισμός, λόγω της κοσμικής δομής του και μέσα στα πλαίσια των προθέσεών του, όπως δια της καθολικοποιήσεως των πάντων υποτάξη τους πάντας υπό τους πόδας του πά­πα, τα πάντα μετέρχεται δια να καταστρέψη την Ορθοδοξίαν, η οποία αποτελεί ένα συνεχή, βοώντα και σιωπηλόν έλεγχον της νοθεύσεως του Δυτικού Χρι­στιανισμού. 

St. Justin Popovich: Without the God-man Christ, the so-called churches are the abode of Satan (Rev.B:9)

Contemporary ecumenism is built on supposition, on a human supposition, that the Church is not one, but many. The Church cannot be divided. From the Church it is possible only to fall away. In truth, the Church is an organism of the God-man, His Body, His Personality, and thus the Church is One, in all worlds. Contemporary ecumenism offers false christ, false messiahs and false prophets. Contemporary ecumenism is clearly secular, communistic and papal, because these share with ecumenism a high regard for the "social", temporal and worldly. For contemporary ecumenism the God-man does not occupy the center, from where we must look first of all for the Kingdom of God and His Righteousness. True unity is not possible through "dialogue", but only by repentance before the God-man and His Body, the Church. Without the God-man Christ, the so-called churches are the abode of Satan (Rev.B:9).

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Κυριακή ΙΓ΄ Λουκά - Ανάλυση αποστολικής περικοπής


Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ -- ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ-- Η παθογένεια του Ελληνικού Δημοσίου.....

                                                                  Ἐν Πειραιεῖ τῆ 12/1/2016

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Ἡ παθογένεια τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου εἶναι ἡ κυρία αἰτία τῆς κακοδαιμονίας τῆς χώρας τῆς ὁποίας τίς συνέπειες ὑφίσταται τήν τελευταία πενταετία ὁ λαός μας. Μία ἀπόλυτη ἀπόδειξη αὐτῆς τῆς παθογένειας εἶναι ὁ δημόσιος διαγωνισμός γιά τήν μίσθωση κτιρίου στόν Πειραιᾶ πού διενήργησε τό Ἵδρυμα Κοινωνικῶν Ἀσφαλίσεων-Ἑνιαῖο Ταμεῖο Ἀσφάλισης Μισθωτῶν (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ). Στόν διαγωνισμό τό Ἄσυλο Πενήτων Βασιλείου Ἀθανασίου Πρωθιερέως-Γηροκομεῖο Πειραιῶς καί ὁ Ἱερός Προσκυνηματικός Ναός Ἁγίας Τριάδος Πειραιῶς προσέφεραν δύο κτίρια 3.800 τμ στό πιό κεντρικό σημεῖο τοῦ ἐμπορικοῦ κέντρου Πειραιῶς καί τοῦ λιμένος, Τσαμαδοῦ καί Φίλωνος τό ἕνα καί Κολοκοτρώνη τό ἄλλο μέ ἀπόλυτη προσβασιμότητα στούς ἐξυπηρετουμένους ἀπό τό ΙΚΑ-ΕΤΑΜ διότι ἔξω ἀπό αὐτά διέρχονται ὅλες οἱ συγκοινωνίες τῆς πόλεως καί χιλιάδες ἄνθρωποι καθημερινῶς. Στόν διαγωνισμό καί μέ ἔγγραφό μας (1175/2.11.2015) στόν Διοικητή κ. Καλαματιανό (Ἀρ. Πρωτ. ΙΚΑ 17126/3.11.2015) δηλώναμε ὅτι δέν ἐπιθυμοῦμε τήν καταβολή ἐνοικίου ἀπό τό ΙΚΑ πρός τά δύο Ἱδρύματα ἀλλά μόνο τόν συμψηφισμό μέ τίς ἀσφαλιστικές ὑποχρεώσεις τῶν Ἱδρυμάτων πού ἐτησίως ἀνέρχονται στό ποσόν τοῦ 1.000.000 Εὐρώ. Σημειωτέον ὅτι τό μέν Γηροκομεῖο Πειραιῶς περιθάλπει 220 ἀπόρους ἡλικιωμένους χωρίς καμμία ἐπιχορήγηση ἀπό τήν Ἑλληνική Πολιτεία ὁ δέ Προσκυνηματικός Ἱ. Ναός Ἁγίας Τριάδος ἐνισχύει τό φιλανθρωπικό ἔργο τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς πού σιτίζει καθημερινῶς 6.500 ἐμπεριστάτους συνανθρώπους μας ἀδιακρίτως φυλῆς, ἐθνικότητος, θρησκείας καί γλώσσης. Ὑπέρ τῆς προσφορᾶς τῶν δύο Ἱδρυμάτων ἐτάχθησαν ἐγγράφως πρός τήν Διοίκηση τοῦ ΙΚΑ ὅλοι οἱ ἐπαγγελματικοί φορεῖς τῆς πόλεως τοῦ Πειραιᾶ γιά τόν ἐπιπρόσθετο λόγο νά μήν μεταφερθοῦν οἱ ὑπηρεσίες τοῦ ΙΚΑ ἐκτός τοῦ κέντρου τῆς πόλεως.
Εἶναι ἐκπληκτική ἡ αἰτιολογία ἀπορρίψεως τῆς ἀνωτέρω προσφορᾶς τῶν δύο Ἱδρυμάτων στό ΙΚΑ πού ἀποδεικνύει πλήρως τόν χαρακτήρα τοῦ διενεργηθέντος διαγωνισμοῦ. Τήν παραθέτομε γιά νά ἐξάγει κανείς μόνος του τά συμπεράσματά του:


Ἑπομένως κατά τούς ἀξιοτίμους ὑπευθύνους τοῦ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ἡ προσφορά τῶν κτιρίων τῶν δύο Ἱδρυμάτων εἶναι μέν κατάλληλη κατά τίς προδιαγραφές τῆς προκήρυξης τοῦ διαγωνισμοῦ, ἀλλά δέν εἶναι «ἡ πλέον κατάλληλη». Τώρα πῶς ἐκρίθη ὅτι δέν εἶναι ἡ πλέον κατάλληλη ἐφ’ ὅσον δέν ἐλήφθη ὑπ’ ὄψιν ἡ οἰκονομική προσφορά τῶν Ἱδρυμάτων ἔναντι τῶν ἄλλων συμμετεχόντων στόν διαγωνισμό μόνο ἡ ἀξιότιμη διοίκηση τοῦ ΙΚΑ μπορεῖ νά ἀπαντήσει. Πληροφορούμεθα ὅτι κατευθύνεται ἡ διαδικασία στήν μίσθωση ἀκινήτου ἐπιχειρηματίου σέ ἀπομακρυσμένη ἀπό τό κέντρο περιοχή μέ δυσχερεστάτη συγκοινωνιακή πρόσβαση καί ἄν αὐτό εἶναι ἀληθές ἀντιλαμβάνεται κανείς τήν ἀναλγησία τῆς ἀποφάσεως ὅταν ἀρνεῖται νά συμβάλη στήν ἀνακούφιση δύο κοινωφελῶν ἱδρυμάτων πού προσφέρουν ὄντως κοινωνικό ἔργο καί πού καταβάλλουν ἐτησίως στό ΙΚΑ 1.000.000 Εὐρώ εἰσφορές.
Δυστυχῶς αὐτή εἶναι ἡ Ἑλληνική πραγματικότης!

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ




+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΜΑΣ --- του Μητρ. Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου

ΕΦΡΥΑΞΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ!

ΑΣ ΧΑΙΡΩΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑΝ ΤΟΥΣ!




________Η γνωστή ανάρτησή μας με τίτλο «Φτύστε τους!» στάθηκε ικανή να προκαλέση ένα δημοσιογραφικό σεισμό! Οι εντεταλμένοι για την ενημέρωση της Κοινής Γνώμης δημοσιογράφοι, πρωτίστως  των τηλεοπτικών Δικτύων, κυριολεκτικώς αφηνίασαν! Παρεποίησαν και διέστρεψαν το περιεχόμενον των δηλώσεών μας με σκοπό να διεγείρουν την Κοινή Γνώμη εναντίον μας! Επί πλέον στη γειτονική μας Πάτρα κυκλοφόρησαν φέϊγ βολάν, ετοιχοκόλλησαν δέ και αφίσες, όπως η παραπάνω, με υβριστικό περιεχόμενο.
_________Από τη θέση αυτή εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας προς όλους εκείνους, όσοι μας πετροβόλησαν, διότι με τον τρόπο τους αυτό το ζήτημα του κατάπτυστου Νομοσχεδίου περί των Ομοφυλοφίλων δεν πέρασε απαρατήρητο! Έστω και διά μέσου των αρνητικών και επικριτικών εναντίον μας σχολίων τους η Ελληνική Κοινωνία έλαβε γνώσιν του ζητήματος, οπότε  κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος έκαμε τις σκέψεις του και έβγαλε τα συμπεράσματά του. Και ας μη νομίζουν όλοι αυτοί οι κουνιστοί και λυγιστοί ανώμαλοι τύποι, ότι έτσι είναι όλοι οι Έλληνες! Ευτυχώς όχι ακόμη!
_______Τον χορό των κατηγόρων μας, δυστυχώς, άρχισε Αδελφός Ιεράρχης της Βορείου Ελλάδος, ο οποίος -χωρίς καν να ερωτηθή- ετόλμησε να εκστομίση εναντίον μας την πιό βαρειά κατηγορία, που θα μπορούσε να ακουσθή για ένα ιερωμένο-εργάτη του Ευαγγελίου! Με θρασύτητα ο ταλαίπωρος αυτός Ιεράρχης, βγάζοντας για μια ακόμη φορά πολύ πικρό δηλητήριο από την ψυχή του εναντίον μας,  είπε, ότι τα λόγια μας ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Αν πράγματι ο ισχυρισμός του αυτός έχει βάση, τότε εμείς χωρίς αναβολή πρέπει να οδηγηθούμε σε καθαίρεση από την Αρχιερωσύνη μας! Και τούτο για τον απλούστατο λόγο: έάν τα λόγια μας δεν έχουν καμμιά σχέση με τον Χριστό, τότε εξ ορισμού τα λόγια μας πρέπει να θεωρηθούν  λόγια του Διαβόλου! Δηλ. Σεβασμιώτατε και λαλίστατε Αδελφέ,  εμείς είμεθα υπηρέτης και όργανο του Διαβόλου; Το σκεφθήκατε καλά αυτό, που είπατε;
__________Άρα όσα υβριστικά και αν είπαν εναντίον μας οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ, όλα αυτά  δεν μπορούν να συγκριθούν με την βαρύτητα, με την κακότητα θα έλεγα, του Ιεράρχου Αδελφού μας!