Αγιοποιήσεις -- Του Αθανασίου Σακαρέλλου, θεολόγου

Kosmas:
O αγαπητός φίλος Misha έγραψε:
Παράθεση:
φίλε Κοσμά,τα γραπτά μένουν και κρινόμεθα εξ αυτών...
έγραψες για τον αγιο Αυγουστινο και για τον Αγιο Ισαακ την προσωπικη σου γνωμη που ειναι αντιθετη από τις γνωμες των αγιων και αυτό το αποδειξαμε...

Βεβαίως, τα γραπτά μένουν. Τον Αυγουστίνο ανέγραψε επίσημα στο αγιολόγιο το 1968, ο Νεοημερολογίτης Ιερώνυμος Κοτσώνης, του δε Ισαάκ έκτισε ναό ο γέροντας Παΐσιος, ύστερα από πληροφορία, που λέγεις, ότι είχε από το Θεό, ότι είναι άγιος, πριν μερικά χρόνια!

Το ότι πολλοί άγιοι της Εκκλησίας θεώρησαν τον Αυγουστίνο άγιο, είναι αληθές. Εξηγήσαμε όμως σε προηγούμενες καταχωρήσεις μας το που οφείλεται ο λόγος, που πίστευαν αυτό το πράγμα. Πόσοι άγιοι όμως πολέμησαν τις πλάνες και αιρέσεις του! Νομίζεις, αγαπητέ φίλε Misha, πως αν οι άγιοι αυτοί, γνώριζαν ότι ο πατέρας των αιρέσεων αυτών ήταν ο Αυγουστίνος, θα εξακολουθούσαν να τον θεωρούν άγιο;
Εσύ, όμως, που γνωρίζεις σήμερα την αλήθεια, ότι δίδαξε αυτές και άλλες αιρέσεις, γιατί τον θεωρείς άγιο; Δεν ακολουθείς έτσι και τις αιρέσεις του;

Εγραψε επίσης ο φίλος
Misha :
Παράθεση:
τοσο την βιογραφια του γεροντος Ιερωνυμου οσο και την βιογραφία της γεροντισσας Ταρσως τις εγραψαν νεοημερολογιτες....

Αυτό, δεν σου λέει κάτι; ΄Ηταν δυνατό ποτέ οι Νεοημερολογίτες βιογράφοι του Ιερώνυμου της Αίγινας και της Ταρσώ να αφήσουν να φανεί, ότι τα πρόσωπα αυτά ήταν ζηλωτές Παλαιοημερολογίτες, ότι εκκλησιάζονταν και κοινωνούσαν μόνο σε ναούς του Παλαιού Ημερολογίου και ότι υποστήριζαν μόνο την Εκκλησία, που ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγο;

΄Έγραψε ακόμα ο αδελφός Misha:
Παράθεση:
τόσο ο γεροντας Ιερωνυμος όσο και η γεροντισσα Ταρσω ΔΕΝ συμβουλεψαν κανεναν να εγκαταλειψει την Εκκλησια της Ελλαδος και να προσχωρησει σε καποια παλιοημερολογιτικη παράταξη ή φράξια ,ουτε βλασφημησαν κατα του Πνευματος του Αγιου λέγοντας πως τα μυστηρια Της δεν εχουν Χάρη,οπως κανουν μερικοί δυσμοιροι ¨ζηλωτές¨.....

1. Πού το ξέρεις αδελφέ μου, ότι τόσο ο π. Ιερώνυμος, όσο και η Ταρσώ, ΔΕΝ συμβούλευσαν κανένα να ακολουθήσει την Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου κτλ; ΄Ήσουν συνεχώς παρών σε όλες τις συζητήσεις τους, που έκαναν με όλους τους ανθρώπους, που τους πλησίαζαν; Και μόνο, η πράξη τους να ακολουθούν πιστά το Παλαιό Ημερολόγιο, δείχνει πόσο αφοσιωμένοι ήταν στην Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου , γιατί αύτή θεωρούσαν σωστή!

2. Καλά, όσοι Παλαιοημερολογίτες πιστεύουν ότι τα μυστήρια όσων ενώθηκαν με τον Πάπα δεν έχουν χάρη, είναι «δ ύ σ μ ο ι ρ ο ι », όσοι όμως έχουν ενωθεί με τον Πάπα και λένε ότι η Εκκλησία του Χριστού, που είναι η
Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, δεν έχουν χάρη στα μυστήριά τους, τ ι ε ί ν α ι ;

Έγραψε επίσης ο φίλος
Misha:
Παράθεση:
Αλήθεια θα ειχες την τολμη ,για να μη πω θράσος, να ισχυριστεις ενωπιον του οσα γράφεις εδώ για την Εκκλησία της Ελλάδος;;

Αν τα όσα έλεγε ο άγιος Μάξιμος Ομολογητής για τα τότε Πατριαρχεία τα χαρακτηρίζεις «θράσος», τότε χαρακτήρισε έτσι και τη δική μου θέση, για όσους ενώθηκαν ήδη με τον Πάπα!

Κατά τα άλλα, αυτό το άγιο θράσος, ασφαλώς θα το είχα και μπροστά στον π. Πορφύριο κα είμαι βέβαιος δεν θα είχε αντίρρηση να μη ενωθώ με τον Πάπα! Άλλωστε, γνωρίζεις, αν και τι συζήτησα για το θέμα αυτό με τον γέροντα;

Και καταλήγει ο αδελφός Misha:
Παράθεση:
ο διορατικός,προορατικός και ιαματικός γερων Πορφυριος τον οποιο ,οπως λες,συναναστραφηκες ήταν εκτός Εκκλησιας με οτι αυτο συνεπάγεται;;;


Αυτό είναι ψευδοδίλημα! Είναι θέμα, αν ο π. Πορφύριος γνώριζε την άρση του σχίσματος, που έκανε ο Αθηναγόρας με τον πάπα Παύλο 6ο και παρέμενε σε κοινωνία μαζί τους. Αυτό θα το κρίνει ο Θεός!

Αν, γνώριζε την γενομένη ΄Ενωση με τον Πάπα και παρέμεινε σε μιά τέτοια Εκκλησία, τότε θα τον κρίνει ο Θεός, όπως θα κρίνει και όλους τους άλλους, που πεισμόνως μένουν σε κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και τους συν αυτώ.
Εσύ, όμως αδελφέ μου, που σήμερα γνωρίζεις, ότι η Εκκλησία στην οποία ανήκεις ενώθηκε με τον Πάπα, πώς παραμένεις σε μιά τέτοια Εκκλησία;

Δεν υπάρχουν σχόλια: