Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ.

«Β/ Εκατοντάδα κεφαλαίων» του Αγίου Νικήτα του Στηθάτου, όπου μας λέγει:     «Σε κάθε αγωνιστή, που αθλεί σύμφωνα με τους κανόνες (Β/ Τιμ. Β/ 5) και προχωρεί προς το μέσον και φθάνει στην ωριμότητα και την τελειότητα, η   οποία έχει μέτρον της τον Χριστόν ( Εφεσ. Δ/ 13), η αποκατάσταση στην μέλλουσα ζωή, μετά την απόθεση του σώματος, γίνεται γνωστή και φανερή με πληροφορία και ενέργεια του Πνεύματος. Η χαρά είναι αιώνια μέσα σε αιώνιο φως, η μακαριότητα δηλαδή της ουράνιας κατοικίας. Και χαρά δίχως τέλος αγκαλιάζει τις καρδιές εκείνων, που αγωνίζονται εδώ σύμφωνα με τους     κανόνες, και τους γλυκοφιλεί η ευφροσύνη του Αγίου Πνεύματος, η οποία κατά τον λόγον του Κυρίου δεν θα αφαιρεθή από αυτούς (Ιω. ΙΣΤ/ 22)» 

Simonopetra Terirem


Η «ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ»

Πηγαίνοντας σ’ ένα Μοναστήρι της Φθιώτιδος , συνάντησα στον δρόμο έναν παράξενο καλόγερο, με ανεμοδαρμένα γκρίζα γένια και αχτένιστα μαλλιά, που τον έλεγαν Ιωάννη. Τα ράσα του πολύ τριμμένα και όχι πολύ καθαρά κι ένα βλέμμα κοφτερό σαν αετίσιο που δεν βοηθούσε να λογαριάσης την ηλικία του. Ψηλός, λιπόσαρκος, σου έδινε την εντύπωση αντάρτη των βουνών και θύμιζε στιγμές-στιγμές τον μεγάλον εκείνον αντάρτη της Ερήμου, τον Πρόδρομο και Βαπτιστή Ιωάννη. Έδειχνε και τούτος ατρόμητος , αλλά και συγκλονισμένος ταυτόχρονα, ωσάν να έβλεπε αδιάκοπα μπροστά του τον Θεόν. Με χαιρέτησε πρώτος και με ρώτησε αν πηγαίνω στο Μοναστήρι που φαινόταν κατάντικρυ στην δασωμένη βουνοπλαγιά. 
- Πηγαίνω να βρω τον Γέροντα Σωφρόνιο, είπα.
 
- Τον ίδιο σκοπό έχουμε, αποκρίθηκε.


H συνέχεια, “κλικ’’ πιο κάτω στο: Read more

Megalunario kai Tropario Agias Paraskevis (Saint Paraskevi)


Το Περιβόλι της Παναγίας αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας !!!

Του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη, Ομοτίμου Καθηγητού της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.


«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)


Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!

Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές παραβιάσεις των ι. Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!

Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους!
Αρνήθηκαν τον εαυτό τους.

Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού.

Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως!

Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία το φρουρό και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και της διδασκαλίας της.

Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.

Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!

Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και

Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ’ αγαθώ» της Ορθοδοξίας!

Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας!

Σ’ αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι αγιορείτες ηγούμενοι να αναδειχθούν· «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!

Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το…αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου!

Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!

Έκαναν την επιλογή τους!

Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!

Ιερά Μονή Εσφιγμένου : Στο άγιον όρος ήλθαμε να πεθάνωμε ως Ορθόδοξοι κι όχι ως προδότες!



Με σημερινή επιστολή προς την Ιερά Κοινότητα και Ιερά Επιστασία (αρ. πρωτ. 65540/23/4/1), ο Αστυνομικός Διευθυντής Πολυγύρου, κ. Γεώργιος Χατζηβασιλειάδης, ζητάει την άμεση ενημέρωση, για την αναγκαστική εκτέλεση της υπ’ αρ. 116/2013 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Χαλκιδικής “απομάκρυνση καταληψιών μοναχών από το Κτιριο Αντιπροσωπείου (κονάκι) Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές Αγίου ΌρουςΧαλκιδικής”, γιατί την Τετάρτη
24/7/2013, θα ενημερώσει τον Προϊστάμενο Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης κ. Ευάγγελο Μαδεμλή.
Στην επιστολή, γράφει κατά λέξη:
“Επισημαίνεται, ότι το θέμα παραμονής καταληψιών Μοναχών στον κτίριο Β Αντιπροσωπείου (Κονάκι) της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές Αγίου Όρους, αποτελεί ιδιάζον και ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα, το οποίο χρήζει ταχύτατης επίλυσης”
Ακολουθεί το σχόλιο, όπως εστάλη στα
attikanea, από τον επιτετραμένο του Αντιπροσωπείου.
“Στο Άγιον Όρος έχει παλαιώσει μία πνευματική διαφωνία. Φιλενωτικοί κατά ανθενωτικών. Ζηλωταί πατέρες, ανάμεσα στους οποίους συγκαταλεγόμεθα κι εμείς οι Εσφιγμενίται κατά του Πατριαρχείου Κων/πόλεως και των ακολουθούντων αυτό. Αφορμή της εξάρσεως της αντιπαλότητος αυτής ο άκριτος φιλοπαπισμός του κ. Βαρθολομαίου.

Τίθεται όμως το εξής ερώτημα: είναι ηθικώς δεκτό να απαιτεί ο Πατριάρχης το διωγμό μας από την Μονή της μετανοίας μας επειδή διαφωνούμε μαζί του; Επειδή δεν τον μνημονεύομε; Είναι αυτά εγκλήματα ικανά ώστε η σημερινή “δημοκρατική” Δικαιοσύνη να μας υποβάλλει σε στέρηση της μοναστικής στέγης και ηθικής προστασίας μας;

Το μόνο που θέλομε είναι να είμεθα ανεύθυνοι για την απεμπόληση της Αγίας Ορθοδοξίας. Η Εκκλησια εξάλλου στην μακραίωνο Ιστορία της πάντοτε εδικαίωνε και αγιοποιούσε τους ανθενωτικούς.

Κανείς δεν μπορεί να ασκήσει διοικητικά μέτρα σε μία κυρίαρχο αγιορειτική μονή που κρατά ανθενωτική στάση. Γι΄αυτό θα θεωρήσωμε την στέρηση των φυσικών μας δικαιωμάτων στη μονή της μετανοίας μας ως βιαία φίμωση και βεβήλωση αυτής της Αγίας Ορθοδοξίας. Ο πρώτος λίθος που θα μετακινηθεί από το αντιπροσωπείο μας θα ενεργοποιήσει την γνωστή ανηρτημένη στην Μονή μας ρήση: “ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ Ή ΘΆΝΑΤΟΣ”. Διότι στο άγιον όρος ήλθαμε να πεθάνωμε ως Ορθόδοξοι κι όχι ως ΗΛΊΘΙΟΙ!


Με αγάπη Χριστού,
Ο επιτετραμμένος υπεύθυνος του αντιπροσωπείου της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου

Ιερομόναχος Σάββας Εσφιγμενίτης.

Mας απομένει η ταπείνωση και ο κλαυθμός, σαν έσχατο μέσο διασώσεώς μας

Επειδή εμείς είμαστε πεσμένοι πολύ χαμηλά ή δεν έχουμε υψωθεί στα όρια της ευαγγελικής διδασκαλίας, ανυποψίαστοι για την ασύλληπτη συμφορά, καταπληττόμεθα ή και σκανδαλιζόμεθα από την υπόμνηση της αυθεντικής διδαχής του Κυρίου, που με συνέπεια εσάρκωσαν στον εαυτό τους οι Άγιοι του Θεού. Αν από ραθυμία δεν τους φθάνουμε, αντί να νοθεύουμε το λόγο του Θεού, μας απομένει η ταπείνωση και ο κλαυθμός, σαν έσχατο μέσο διασώσεώς μας από το ψέμα και την υποκρισία της ψυχής μας.

Από το κείμενο : Διακήρυξη κληρικών και μοναχών (Ιούλιος 2002)

Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία.

Του αγίου Μάρκου του Ασκητού:

Πρέπει, λοιπόν, ως λογικοί που είμεθα, να μάθωμεν ότι οι πειρασμοί και αι διάφοροι θλίψεις αποστέλλονται από τον Θεόν δια την ψυχικήν ωφέλειάν μας και ότι δι’ αυτών ο Κύριος μας παρέχει πολλάς ευεργεσίας. Πρώτον, ότι δια των πειρασμών αποκαλύπτονται οι πονηροί λογισμοί, οι οποίοι μας διακατέχουν κρυπτώς. Κατόπιν αφού τους ανακαλύψωμεν, γνωρίζοντες την αθλιότητά μας αυτήν, προσθέτομεν εις την ψυχήν μας ταπεινοφροσύνην αληθινήν και ασχημάτιστον. Εξ άλλου αποκαλύπτεται και η ματαία οίησίς μας κατά το ψαλμικόν, «διέκυψαν πάντες οι εργαζόμενοι την ανομίαν, όπως αν εξολοθρευθώσιν εις τον αιώνα του αιώνος».

Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ : «Ο Σόρος θέλει να αλλοιώσει την εθνοτική µας σύνθεση»

Τον αποκαλούν «φανατικό» και «ζηλωτή». Οσοι αγνοούν τις απίστευτες αγριότητες που λαµβάνουν χώρα στα ισλαµικά κράτη τον λένε και «ταλιµπάν». Είναι ευκολονόητα τα αίτια των ύβρεων που εκτοξεύονται εναντίον του θαρραλέου και νουνεχή ιεράρχη: Πιστεύει όσα λέει και δέχεται να πληρώσει το «επικοινωνιακό» αντίτιµο για την προσήλωσή του στις αρχές που δίδαξε ο Χριστός. Ο τόνος της φωνής του είναι ήρεµος. Η όψη του γαλήνια. Τα επιχειρήµατά του κινούνται από το πεδίο του δόγµατος στις επιστήµες µε χαρακτηριστική ευκολία. Είναι λόγιος. ∆εν το επιδεικνύει. Προσπαθεί να γίνεται κατανοητός απ' όλους. Τα καταφέρνει. Ερχόµενος στον χώρο της διεξαγωγής της συνέντευξης για το θέµα του ισλαµικού τεµένους στην Αθήνα, τήρησε την καθηµερινή του συνήθεια. Τάισε τα περιστέρια της Πειραϊκής, σµήνη των οποίων είχαν µαζευτεί έξω από τα γραφεία της µητρόπολης και τον περίµεναν. Η εικόνα του σεβασµιότατου µητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείµ να ταΐζει τα περιστέρια παρέπεµψε στο Κατά Ματθαίον (6:26) µε τα «πετεινά του ουρανού» και τον ουράνιο πατέρα που τα τρέφει. Οι απόψεις του για τον κίνδυνο που συνεπάγεται η «θεσµοθέτηση του Ισλάµ από την Πολιτεία» είναι άξιες λόγου και πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν από τους υπευθύνους.

Γιατί προσφύγατε στο Συµβούλιο της Επικρατείας εναντίον της ανέγερσης τεµένους στην Αθήνα;
Το Συµβούλιο της Επικρατείας είναι το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο της χώρας µας, το οποίο έχει την αρµοδιότητα να εκδικάζει αιτήσεις ακυρώσεως κατά εκτελεστών αποφάσεων της διοικήσεως και κατά συνέπεια να κρίνει για την τυχόν αντισυνταγµατικότητα ψηφισθέντων νόµων από το ελληνικό Κοινοβούλιο. Αυτό επιτάσσει η διάκριση των εξουσιών, σ' όλα τα κράτη δικαίου. Φυσικά αυτό ισχύει και για την Ελλάδα. Προσφύγαµε στο ΣτΕ, διότι θεωρούµε ότι µε τη θεσµοθέτηση της µουσουλµανικής θρησκευτικής παραδοχής παραβιάζονται συνταγµατικές αρχές.

Θεωρείτε ότι η Πολιτεία θεσµοθετεί τη µουσουλµανική θρησκευτική παραδοχή;
Ναι. Θεωρούµε ότι θεσµοθετείται αυτή η παραδοχή, η οποία -κατά τη δική µου άποψη- είναι µια καταστροφική λατρεία. Είναι µια θρησκεία που στηρίζεται σ' έναν από τους πέντε πυλώνες της, τον λεγόµενο θρησκευτικό πόλεµο, το τζιχάντ. Αυτό αναφέρεται σε πολλές σούρες του Κορανίου. Οπως, για παράδειγµα, ότι η υποταγή στον Θεό, το «µουσλίµ», αποδεικνύεται µε τον θάνατο και τη δολοφονία των απίστων. Αυτό, κατά την ταπεινή µου γνώµη, έρχεται σε αντίθεση µε το άρθρο 13 του Συντάγµατος που λέει ότι στην Ελλάδα κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη να ασκεί ακώλυτα τη λατρεία της, εκτός από εκείνες που αντίκεινται στη δηµόσια τάξη και στα χρηστά ήθη. Θεωρώ ότι το Ισλάµ έχει αυτά τα στοιχεία της αντικοινωνικότητας και της καταστροφικής λατρείας. Αυτή η θρησκεία είναι ψευδής και ανθρωποκατασκευασµένη. Στην πραγµατικότητα είναι ένα πολιτικοστρατιωτικό σύστηµα επιβολής, που ανάγεται σε κάποιον δήθεν θεό. Βέβαια είναι ασύµβατη µε τη λογική.

Για ποιον λόγο το λέτε αυτό;
Θα τρελαθούµε, αν πιστέψουµε ότι ένας Θεός που δηµιουργεί τρισεκατοµµύρια γαλαξίες εκ του µηδενός, µε την αρµονία, τη σύνθεση, την πολυπλοκότητα που έχει το σύµπαν, δίδει εντολές να φονεύουν ανυποψίαστους και αθώους ανθρώπους στο όνοµά του. Αυτό είναι παράκρουσις και ανισορροπία.

Η προσφυγή σας έχει τεθεί σε κρίση στην Ολοµέλεια ή σε τµήµα του ΣτΕ;
Λόγω µείζονος σηµασίας, η προσφυγή µας παραπέµφθηκε στην Ολοµέλεια. Εξεδικάσθη ήδη ενώπιον της Ολοµελείας και αναµένεται η έκδοσις της αποφάσεως, µέσα στο καλοκαίρι ή µετά την πάροδο του θέρους. Η δική µας θέση είναι ότι αυτός ο νόµος παραβιάζει κατάφωρα το Σύνταγµα και τις αρχές της ισότητας, της αναλογικότητας και των περιβαλλοντικών προβλέψεων. Υπενθυµίζω ότι η ελληνική Πολιτεία στηρίζεται µεν στην αρχή της ανεξιθρησκίας, αλλά δεν αποτελεί ουδετερόθρησκη Πολιτεία δηλ. ένα λαϊκό κράτος. Οπως όλοι γνωρίζουµε, το Σύνταγµα αναγνωρίζει ως επικρατούσα θρησκεία την Ορθόδοξη Εκκλησία. Παρά τούτο, το κράτος ποτέ δεν ίδρυσε µε νόµο ούτε χρηµατοδότησε ανέγερση ορθοδόξου ναού ή οποιουδήποτε άλλου χώρου λατρείας άλλης θρησκείας. Εκεί βρίσκεται, λοιπόν, ένα από τα επίκεντρα του προβλήµατος. Η δηµιουργία µουσουλµανικού τεµένους µε νόµο και χρηµατοδότηση του κράτους παραβιάζει το Σύνταγµα και θέτει σε προνοµιακή θέση τη µουσουλµανική θρησκεία. Καλό είναι να γνωρίζουµε ότι η δογµατική πίστη του µουσουλµανισµού αρνείται τον Τριαδικό Θεό, µε το όνοµα του οποίου αρχίζει το Σύνταγµα της πατρίδας µας.

Ποιο θα είναι το αποτέλεσµα της προώθησης αυτής της πολιτικής;
Θα δηµιουργηθεί ένα de facto και ένα de jure προηγούµενο, µε το οποίο η Πολιτεία θα ενστερνιστεί την αρχή της πολυπολιτισµικότητας και -ως συνέπεια- την αρχή της ουδετεροθρήσκου Πολιτείας µε γκρέµισµα και ξήλωµα της ελληνοχριστιανικής ιδιοπροσωπίας, την οποία το Σύνταγµα κατοχυρώνει µέχρι τώρα. Αυτός είναι, κατά τη γνώµη µας, ο σχεδιασµός. Αυτές είναι οι ντιρεκτίβες του διεθνιστικού παράγοντα. Επικαλούµαι και τις... άοκνες προσπάθειες του κ. Σόρος, ο οποίος θέλει να στηρίξει τους λαθροµετανάστες της Ελλάδος, φυσικά όχι επειδή τον έπιασε ο πόνος για την ανθρώπινη δυστυχία. Θα µπορούσε να τους στηρίξει στις πατρίδες τους ο κ. Σόρος. Αρα ο κ. Σόρος και οι... πίσω αυτού κρυπτόµενοι, µια και είναι ένας διατάκτης, ένας υπεργολάβος, θέλουν να επιτύχουν εκείνο που δεν πέτυχε ο Ιµπραήµ Πασάς. Να αλλάξει την εθνοτική σύνθεσή µας και µε τη δηµογραφική αλλοίωση να επιφέρει αυτό που λέµε πολυπολιτισµικότητα. Να πάψει να υπάρχει γένος των Ελλήνων. Με τη θρησκεία, την Ιστορία, τη γλώσσα και τις παραδόσεις. Αυτό επιτυγχάνεται µε τη θεσµοθέτηση του Ισλάµ. Επίσης σηµειώνω ότι αυτή η θρησκευτική παραδοχή επί 400 χρόνια µάς... προσέφερε ποταµούς αιµάτων, αγίους και νεοµάρτυρες. Προσβάλλει την ουσία της υπάρξεως αυτού του τόπου.

Είστε αντίθετος µε τη θεσµοθέτηση του Ισλάµ και όχι µε την ανέγερση του τεµένους;
Αν οι µουσουλµάνοι συνάνθρωποί µας προσέφευγαν στην ελληνική Πολιτεία και έπαιρναν άδεια ανεγέρσεως ενός χώρου λατρείας, δεν θα µπορούσα να έχω αντίρρηση διότι σέβοµαι κάθε συνάνθρωπό µου. Αντίθετα, όµως, εδώ έχουµε µια πλεονεκτική θέση του Ισλάµ! ∆ηµιουργείται και Νοµικό Πρόσωπο ∆ηµοσίου ∆ικαίου, του οποίου ο θρησκευτικός λειτουργός γίνεται και λειτουργός του κράτους. Με αυτήν την παράνοµη και αντισυνταγµατική συµπεριφορά της κυβέρνησης θα έπρεπε το κράτος να χρηµατοδοτήσει και την κατασκευή ναού των αντιτριαδιστών µορµόνων, των µαρτύρων του Ιεχωβά, των σιχ και άλλων.


«Εσκεµµένη η βιασύνη για τη δηµοπράτηση»

Αφού εκκρεµεί η υπόθεση στο Συµβούλιο της Επικρατείας, γιατί έσπευσαν να δηµοπρατήσουν το έργο;
Φαίνεται ότι θέλουν να στείλουν ένα µήνυµα και προς το Συµβούλιο της Επικρατείας: «Οποια και αν είναι η άποψή σας, εµείς θα προχωρήσουµε, µε τον α ή β τρόπο». Αυτό είναι ο «σεβασµός» στη δηµοκρατία από την εκτελεστική εξουσία. Αυτή είναι η εθελόδουλη συµπεριφορά στα κελεύσµατα των διεθνών κέντρων.
Στους πολιτικούς που υπογράφουν τον σχετικό νόµο και προωθούν την εφαρµογή του τι θα συνιστούσατε;
Να δουν την τύχη του κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος ήταν ο «τσάρος» της Οικονοµίας, ησπάζετο την κ. Μέρκελ και την κ. Λαγκάρντ, µπαινόβγαινε στα ανώτατα fora και σήµερα είναι υπόδικος για το Ειδικό ∆ικαστήριο και ένας άνθρωπος, τον οποίο όλοι, δυστυχώς, απεχθάνονται. Λέω «δυστυχώς» επειδή ως πρόσωπο µου είναι συµπαθής

http://www.dimokratianews.gr/

Ο μακαριστός αγιορείτης Μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης:

Εις τα ζητήματα της πίστεως δεν χωρούν ανθρώπινοι συναισθηματισμοί. Αείποτε η Εκκλησία του Χριστού «δια τους λόγους των χειλέων Του εφύλαξεν οδούς σκληράς». Μέσος όρος δεν υπάρχει. Ή πιστεύομεν ή δεν πιστεύομεν. Ή ο από δέκα αιώνων Καθολικισμός περιέπεσεν εις αιρέσεις, οπότε πρέπει να τας αποβάλη και κατόπιν να έλθη προς ένωσιν Δογματικήν και Εκκλησιαστικήν ή δεν έχει αιρέσεις οπότε η Εκκλησία μας πλανάται επί δέκα αιώνας. Και όχι μόνον δέκα αιώνας, αλλά πλανάται μεθ' όλων των Οικουμενικών Συνόδων και των αγίων Πατέρων, και τα πάντα γίνονται άνω κάτω. Και κατά συνέπειαν πρέπει να διορθώσωμεν Ιερούς Κανόνας, να συμπληρώσωμεν το Σύμβολον της Πίστεως, να διασκευάσωμεν τα λειτουργικά μας βιβλία, να χρίσωμεν με ασβέστη τους τοιχογραφημένους αγίους Πατέρας μας και να καύσωμεν τας φορητάς εικόνας των, αφού επλανήθησαν και πλανούν και ημάς τόσους αιώνας. Πρέπει να παύσωμεν του λοιπού να λέγωμεν εις τας προσευχάς  μας «δι' ευχών των αγίων Πατέρων ημών». Πρέπει να κλαύσωμεν δια τα πλήθη των Ομολογητών, που εμαρτύρησαν ματαίως και προ του σχίσματος και μετά το σχίσμα. Και πρέπει να σβήσωμεν πλέον και την ιεράν κανδήλαν, που καίει ακοίμητα εις την είσοδον του Ναού του Πρωτάτου, επάνω εις τα άγια λείψανα των Αγιορειτών Πατέρων, που εμαρτύρησαν από τους Ενωτικούς του 13ου αιώνος, διότι δεν εδέχθησαν το μνημόσυνον του Πάπα. Εάν δεν είναι αιρετική η παπική Εκκλησία, τότε τα θαύματα των αγίων Ομολογητών της Ορθοδοξίας είναι δαιμονικαί απάται. Εάν δεν είναι οι Λατίνοι αιρετικοί, πρέπει να καύσωμεν όλους τους αντιλατινικούς λόγους του Μ. Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Καβάσιλα, Ιωσήφ Βρυεννίου, Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Γενναδίου του Σχολαρίου και τόσων ιερωτάτων θεολόγων μέχρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, ως και τας Συνοδικάς αποφάσεις. Τότε τι χρειάζονται το «Πηδάλιον», το «Ωρολόγιον», το «Τριώδιον»; Να τα ρίψωμεν εις το πυρ και να ομολογήσωμεν ότι επλανήθημεν! 

Τούτο μου το Βρέφος όπου αγιάζει και θεοποιεί τους τρώγοντας αυτό…

… τούτο μου το Βρέφος, όπου το σφάζουσιν εκουσίως και δεν νεκρούται, αλλά ζωοποιεί τους θυσιάζοντας αυτό. Τούτο μου το Βρέφος, όπου το κόπτουσι και μένει αχώριστον, όπου το σφάζουσι και μένει αθάνατον, όπου το μερίζουσι και δεν διαιρείται, όπου το τρώγουσι και ουδέποτε δαπανάται, όπου κάθεται εις τας αγκάλας μου και είναι εις τους κόλπους του ουρανίου Πατρός, όπου χωρείται εις τας αγκάλας μου και είναι αχώρητον εις όλον τον κόσμον, όπου θεωρείτε αυτό και είναι αόρατον, όπου πιάνετε αυτό και είναι άϋλον, τούτο μου το Βρέφος όπου αγιάζει και θεοποιεί τους τρώγοντας αυτό…


(Ορθόδοξος Συναξ. Τόμος Β:87 ).

Εξομολογείσθε τω Κυρίω~Ψαλμός ΡΛΕ'.135